mens efter mislykket icsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2010

BubbieBear

Hej piger

Er der nogen af jer der har erfaring med mens efter mislykket icsi forløb?

Jeg begyndte at bløde 2 dage for hcgblodprøven. Det er nu 16 dage siden - og jeg bløder stadig

Knus fra en fortvivlet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

otlitrom

Jeg synes du skal ringe til klinikken, så du evt. kan blive kigget på... Synes det er længe at bløde!

Om ikke andet, så for at være på den sikre side!

Anmeld

2. november 2010

Lisbeth1985

Hej søde!

Vil bare lige give Kitty ret - synes helt sikkert også, at du skal ringe til lægen.. Håber alt ellers er vel og at i er faldet godt til i den nye lejlighed

Lisbeth

Anmeld

2. november 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Jeg synes du skal ringe til klinikken, så du evt. kan blive kigget på... Synes det er længe at bløde!

Om ikke andet, så for at være på den sikre side!

Jeg ringer til klinikken imorgen, for ja det er sgu ret længe at bløde

Håber at det går godt med spiren i din mavse

Anmeld

2. november 2010

BubbieBear

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde!

Vil bare lige give Kitty ret - synes helt sikkert også, at du skal ringe til lægen.. Håber alt ellers er vel og at i er faldet godt til i den nye lejlighed

Lisbeth

I har jo begge ret. hehe. Men tror jeg prøver at ringe til klinikken for at høre ad. det kan jo være at det har noget med hormonerne at gøre.

Mange tak søde. Vi er faldet super godt på plads i den nye lejlighed.

Og jeg har endelig næsten fået styr på det med kommunen osv

Anmeld

2. november 2010

Lisbeth1985

BubbieBear skriver:

I har jo begge ret. hehe. Men tror jeg prøver at ringe til klinikken for at høre ad. det kan jo være at det har noget med hormonerne at gøre.

Mange tak søde. Vi er faldet super godt på plads i den nye lejlighed.

Og jeg har endelig næsten fået styr på det med kommunen osv

Bare du ringer til en eller anden Giv lige en opdate, når du har talt med dem..

Super, at du har fået styr på det hele Håber det giver lidt mere ro og overskud

Anmeld

4. november 2010

BubbieBear

Lisbeth1985 skriver:

Bare du ringer til en eller anden Giv lige en opdate, når du har talt med dem..

Super, at du har fået styr på det hele Håber det giver lidt mere ro og overskud

Jeg snakkede med sygeplejersken igår, og hun sagde at en uge eller fjorten dage var normalt, men at det lød lige i overkanten at jeg ikke er stoppet med at bløde endnu. Hvis det fortsætter skulle jeg ringe til dem igen.

Hun sagde også noget med at der nok var gået lidt kuks i det hele pga. den behandling vi har været igennem

Lige nu er håbet for at vi kommer igang igen inden det nye år ikke særlig stort.

Anmeld

4. november 2010

jennas

Hey søde

Det lyder da træls for dig, at du skal døje med stadigvæk at bløde Håber det snart stopper så det kan begynde igen...med henblik på i kan komme videre med næste behandling.

Ventetiden imellem behandlingerne er sej! I know...men det er jo også en god ting lige at stoppe op, og lytte til sin egen krop en gang imellem  Vi kommer heller ikke igang med 3. forsøg før til næste år. (Men det er jo selvfølgelig selvvalgt)

Men håber for dig/jer at der snart går orden i "systemet" så i kan komme videre Jeg forstår dig så udemærket.

Desuden ville det jo også være dejligt, at nå endnu en behandling inden de fæhoveder i regeringen får deres lovforslag igennem

Op med humøret og tænk positive tanker Sådan når vi alle længst

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.