Veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Dansker I Holland

Hej tøser.. Jeg har haft ve/mens lignende smerter i nogle timer nu, men synes ikke rigtig der sker mere.. Ved godt jeg er 3 gangs fødende/gravid, men jeg er lidt i tvivl da det er 3 år siden jeg fødte sidst. Men det har ikke været regelmæssigt på nogen måde. Tror I der er ved at ske noget ? Ingen slimprop eller blødning. Men smerterne går osse om i lænd og meget dybt ned i underlivet. Skal til jordemoder imorgen.

Sussie 38+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Sky

Tja...det skal jeg ikke kunne svare på, men som du beskriver det, er på samme måde som jeg har haft det de sidste par dage...

Det niver lidt nedad og ud i siderne, men det bliver ikke til mere 

Jeg er førstegangsfødende, og aner ikke hvordan det skal føles, men jeg tænker at ja ja så længe jeg kan holde det ud så er det nok ikke veer og der er da heller ikke sket noget endnu...men kroppen er da helt sikkert ved at gøre sig klar!...så må vi bare vente og se hvor lang tid den så skal bruge på det

Håber at der snart sker noget så du kan holde baby i armene 

Knus Sky, 39+2

Anmeld

2. november 2010

Dansker I Holland

Sky skriver:

Tja...det skal jeg ikke kunne svare på, men som du beskriver det, er på samme måde som jeg har haft det de sidste par dage...

Det niver lidt nedad og ud i siderne, men det bliver ikke til mere 

Jeg er førstegangsfødende, og aner ikke hvordan det skal føles, men jeg tænker at ja ja så længe jeg kan holde det ud så er det nok ikke veer og der er da heller ikke sket noget endnu...men kroppen er da helt sikkert ved at gøre sig klar!...så må vi bare vente og se hvor lang tid den så skal bruge på det

Håber at der snart sker noget så du kan holde baby i armene 

Knus Sky, 39+2

Ihhh mange tak det håber jeg osse For det her gør da nas griner... Men det går den rette vej smiler... Krydser osse for at der snart sker noget hos dig smiler.. hvornår har du termin ?

Sussie 38+1

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

er der sket mere, søde?

Anmeld

2. november 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

er der sket mere, søde?

Nej det gik desværre i sig selv igen Nu skal jeg til jordemoder imorgen, og høre hjertelyd osv og mærke baby hvordan h*n ligger.. Håber snart der sker mere, for jeg gider ikke snydeveer

Knus fra mig Sussie 38+1

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
NR3ønskebarn skriver:

Nej det gik desværre i sig selv igen Nu skal jeg til jordemoder imorgen, og høre hjertelyd osv og mærke baby hvordan h*n ligger.. Håber snart der sker mere, for jeg gider ikke snydeveer

Knus fra mig Sussie 38+1

øv, hvor træls håber da snart der sker noget for alvor!!

Anmeld

3. november 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

øv, hvor træls håber da snart der sker noget for alvor!!

Tak søde

Anmeld

3. november 2010

Sky

NR3ønskebarn skriver:

Ihhh mange tak det håber jeg osse For det her gør da nas griner... Men det går den rette vej smiler... Krydser osse for at der snart sker noget hos dig smiler.. hvornår har du termin ?

Sussie 38+1

Er der sket mere? - det er der ikke her i hvert fald

Jeg har termin på søndag...kom nu bare ud baby

Sky 39+3

Anmeld

3. november 2010

Dansker I Holland

Sky skriver:

Er der sket mere? - det er der ikke her i hvert fald

Jeg har termin på søndag...kom nu bare ud baby

Sky 39+3

Heysa nej det er desværre ikke sket mere snøft... Men håber ikke der går så længe før der kommer nogle veer til mig hihi.. ÆV at der ikke er sker noget for dig søde Men nu skal jeg til jordemoder idag, så snakker jeg lige med hende omkring hvad det kunne have været. Min krop gør sig i hvert fald klar hehe... Skal snart gå, så jeg skriver lige til dig når jeg er hjemme igen fra jordemoder af

Knus Sussie 38+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.