Lillepigen 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. november 2010

VIPpigen

Aiiiii.... kun 5 uger til termin. Tiden flyver pludselig afsted.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

VNB

den er SÅ fin din mavse!

Tænk KUN ca 5 uger tilbage.... det er så spændende!

Og du har det stadig godt?

Anmeld

2. november 2010

VIPpigen

VNB skriver:

den er SÅ fin din mavse!

Tænk KUN ca 5 uger tilbage.... det er så spændende!

Og du har det stadig godt?

Tak...

Ja, det er helt vildt... 5 uger til termin... og maks 7 uger til hun skulle være her... Sååå skønt...

Jaa, har det helt fint, skal ikke gå meget før plukveerne tager rigtig meget til, og de gør ondt. Så selvom føtex næsten er vores nabo, så må vi køre derned hvis jeg skal med ud og handle. Men ellers har jeg det super, og det har hun også

Anmeld

2. november 2010

Shibby

Sådan..NU kan jeg se du er gravid!

Anmeld

2. november 2010

VIPpigen

Shibby skriver:

Sådan..NU kan jeg se du er gravid!

Hehe... Det kan jeg bestemt også. Men syntes stadig ikke den ligner en der ligger 2 i... Hihi.

Men lige om lidt er det slut igen... Fanme en underlig tanke

Anmeld

2. november 2010

Shibby

Yeps..Det slutter snart.. Du er mor lige om snart. Er det ikke syret

Anmeld

2. november 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Tak...

Ja, det er helt vildt... 5 uger til termin... og maks 7 uger til hun skulle være her... Sååå skønt...

Jaa, har det helt fint, skal ikke gå meget før plukveerne tager rigtig meget til, og de gør ondt. Så selvom føtex næsten er vores nabo, så må vi køre derned hvis jeg skal med ud og handle. Men ellers har jeg det super, og det har hun også

Dejligt at høre at du har det godt!

Hehe ja du er da blevet det rene luksus dyr her tilsidst. men det er vist også helt okay!!!  især når du har så mange plukkeveer!

Kun mig der er så sindsyg at jeg stadig cykler til og fra en 8 timers lang praktik hver dag.... glæder mig SÅÅÅÅ meget til barsel om  1 ½ ugen ca!

Anmeld

2. november 2010

VIPpigen

Shibby skriver:

Yeps..Det slutter snart.. Du er mor lige om snart. Er det ikke syret

Det er helt vildt, kan slet ikke forstå det. Men allerede nu ved jeg at jeg helt klart kommer til at savne maven, kommer til at savne at mærke det liv, også selvom hun har været såå træls nogen gange.

Men jo, helt vild tanke at jeg lige om lidt er mor...

Anmeld

2. november 2010

VIPpigen

VNB skriver:

Dejligt at høre at du har det godt!

Hehe ja du er da blevet det rene luksus dyr her tilsidst. men det er vist også helt okay!!!  især når du har så mange plukkeveer!

Kun mig der er så sindsyg at jeg stadig cykler til og fra en 8 timers lang praktik hver dag.... glæder mig SÅÅÅÅ meget til barsel om  1 ½ ugen ca!

Hehe... Ja, kan godt være nogen ser det som luksus, men det er fanme røv... Jeg kan ikke komme uden for hjemmet som sådan, jeg kan gå over i vores lokale brugs, men det er hammer dyrt, og kan jo heller ikke bære særlig meget...

Åhh, ville så gerne på en cykel igen, men hold op det er vidst hårdt, ved jeg havde problemer inden jeg var indlagt med at maven virkelig var i vejen når jeg cyklede. Men helt klart friskt...  

Barsel... Har slet ikke som sådan bemærket min var begyndt, men det er så også fordi jeg har slåsset med kommunen, men nu har de da fattet jeg er sygmeldt, og skal lade mig være... Heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.