Hvad ville I gøre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. februar 2008

Pia.

Som mange af jer ved bliver jeg jo 30 til maj, og har helt styr på hvem der skal med lige på nær en....
Jeg har en rigtig god ven som jeg har haft i mange år han har nu fået en kæreste og jeg regner da stærkt med at de stadig er kærester om et par mdr. Jeg har aldrig mødt hende og kommer sikkert heller ikke til det inden min fødselsdag...
Snakkede med ham i går og han fortalte at de snakkede om at flytte sammen hvilket jo også bare er rigtig skønt... Men skal jeg invitere hende med ??? Ja selvfølgelig skal jeg vel det ikk eller ??? altså hvis de ender med at flytte sammen, så er jeg ret sikker, men hvis ikke, ja så ved jeg da ikk...

Tja, det er måske et luksus problem, men er da lidt i tvivl om hvad jeg skal, og tænkte at jeg lige ville høre jer hvad I ville gøre... En mere eller mindre betyder jo ingen ting, men er det ikke mærkeligt at have en med som man ikke kender overhoved ??? Har aldrig stået i den situation før, da vi kendte hans ex ret godt... Men det er nok fordi det hele er så nyt at jeg ikke ved hvad jeg skal ???

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2008

Marie;-)

Ja jeg ville uden tvivl invitere hende med!! Kan godt se at det er mærkeligt at du ikke kender hende,men en gang skal jo være den første! ;) Ellers kan du jo lave en "date" med dem inden... Din ven kunne jo initere dig/jer hjem til ham/dem... :)

Anmeld

16. februar 2008

Løvepigen

Jeg ville også invitere hende med. havde det fx været til et bryllup tror jeg måske jeg ville tænke anderledes. det er svært at forklare hvordan og ´hvorfor man lige tænker sådan.

Men ellers giver jeg marie ret, sørg for at møde hende inden fødselsdagen :)

Knus Julie også med et invitations dilemma...

Anmeld

16. februar 2008

Nan

Jeg ville invitere hende med. Hvad har man at miste ved ikke at gøre det? Du behøver jo ikke sidde og holde hende i hånden hele aftenen.

Anmeld

16. februar 2008

Pia.

Ja I har selvfølgelig ret, og det var nok også det jeg i bund og grund var kommet frem til...
Har nok bare været heldig ind til nu at jeg ikke har stået i det dilemma før... ;)

Tak for jeres hjælp...

Knus Pia. :) - som glæder sig til sin fødselsdag .....

Anmeld

16. februar 2008

Charlotte_82

jeg ville også invitere hende med. Så kan du også se hvad det er for en kæreste din ven har fået sig og se hende lidt an :P

Anmeld

16. februar 2008

Pia.

Hej Charlotte82

:D Hi Hi.... du har ret, på de måde kan jeg se hende lidt an ;) - og se om han har fundet sig en sød pige... Hvad han fortæller om hende er hun meget sød, så det stoler jeg på *S* - men godkendes det skal hun... *GG* :D:)):D

Også tak for dit svar.

Knus Pia

Anmeld

16. februar 2008

Doktor Doolittle

Nu kan jeg se, du allerede har besluttet dig ;)
Ville bare lige skrive, jeg også ville invitere hende med, især fordi det er en god ven, og det skriver du det er :))
Knus Tina

Anmeld

16. februar 2008

Pia.

Er nu glad for dit svar alligevel Tina *S* I bekræfter mig jo bare i at jeg vælger rigtigt...
Og ja han er en rigtig god ven han betyder utoligt meget for mig... Så selvfølgelig skal hun med, lige nu kan jeg da ikke forstå jeg har tvivlet, for selvom jeg måske følte det lidt mærkeligt så ville det jo betyde noget for ham at han får sin kæreste med... :)

Tak for svar :) knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.