Som mange af jer ved bliver jeg jo 30 til maj, og har helt styr på hvem der skal med lige på nær en....
Jeg har en rigtig god ven som jeg har haft i mange år han har nu fået en kæreste og jeg regner da stærkt med at de stadig er kærester om et par mdr. Jeg har aldrig mødt hende og kommer sikkert heller ikke til det inden min fødselsdag...
Snakkede med ham i går og han fortalte at de snakkede om at flytte sammen hvilket jo også bare er rigtig skønt... Men skal jeg invitere hende med ??? Ja selvfølgelig skal jeg vel det ikk eller ??? altså hvis de ender med at flytte sammen, så er jeg ret sikker, men hvis ikke, ja så ved jeg da ikk...
Tja, det er måske et luksus problem, men er da lidt i tvivl om hvad jeg skal, og tænkte at jeg lige ville høre jer hvad I ville gøre... En mere eller mindre betyder jo ingen ting, men er det ikke mærkeligt at have en med som man ikke kender overhoved ??? Har aldrig stået i den situation før, da vi kendte hans ex ret godt... Men det er nok fordi det hele er så nyt at jeg ikke ved hvad jeg skal ???
Knus Pia.
Anmeld