Daglig chikane GRRRRRRR

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Doktor Doolittle

Vi er underboere til en vis Brian Rohde, der har været i Task Force fordi han har en masse lejere rundt omkring, og han snyder dem for deres depositum, skræmmer dem med hans store hunde osv. Han er med andre ord en skidt knægt på ca. 50 år.

Det er et helvede at bo med ham >( Han nægter at have sine store, vilde hunde i snor, og vores drenge er rædselsslagne når vi møder ham i gården. Han hærger vores cykler (vi har set det flere gange fra vores altan) og bagefter nægter han at han har gjort det. Han kaster cigaretskodder ned på vores altan, når dynerne ligger til luftning, så der brænder hul i dem osv. Små daglige chikanerier >( Plus han har truet M med at smadre ham til umiskendelighed, dét har vi selvfølgelig meldt til politiet.

Bestyrelsen nægter at tage affære, selvom der står i vedtægterne, at bestyrelsen skal sørge for at opretholde god ro og orden i Ejerforeningen. Vi har flere gange kontaktet politiet, der intet kan/vil gøre ved det.

Andre med lignende erfaringer der har haft held til at få gjort et eller andet?

Det værste er at leve i daglig frygt for hvad han kan finde på 8( Plus han har ødelagt for en del penge af vores ting :@

(H) fra frustrerede Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Stumpen

Sikke en historie du kommer med, jeg sidder og ryster på hovedet, det er ufatteligt!!!
Jeg har (heldigvis) ikke prøvet noget lignende og kan godt forstå at I frygter hvad den idiot ellers kan finde på... Hvordan kan en mand på den alder opføre sig på den måde?? det er jo ubegribeligt!!
(H)

Anmeld

10. august 2008

Munder

Hej Doc

har I en ejendomsadministrator, eller er bestyrelsen selvadministrerende?

Hvis I har en ejendomsadministrator ville jeg helt klart gå videre med klagen til dem (skrifligt). Jeg har selv arbejdet inden for adm. af ejer- og andelsboliger og vi håndterede flere af lignende klager.

Knus
Dorte

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

Dorte W. skriver:

Hej Doc

har I en ejendomsadministrator, eller er bestyrelsen selvadministrerende?

Hvis I har en ejendomsadministrator ville jeg helt klart gå videre med klagen til dem (skrifligt). Jeg har selv arbejdet inden for adm. af ejer- og andelsboliger og vi håndterede flere af lignende klager.

Knus
Dorte

Vi har en ejendomsadministrator. Du ville klage over Brian til dem? Eller over bestyrelsen?
Knus Tina

Anmeld

10. august 2008

Munder

Hello igen.

Jeg ville klage over Brian, og derigennem nævne, at I har henvendt jer til bestyrelsen og politiet (er der optaget rapport hos politiet ved nogle af jeres henvendelser?) - det skal være en detaljeret klage (dog ikke ned til datoer og klokkeslet)

Har I indtryk af, at andre i ejendommen er generet af ham?

Anmeld

10. august 2008

st

Hej Tina.

Jeg kan huske du har nævnt ham før på nb. Utroligt at han bliver ved med at få lov til at opføre sig sådan. Men jeg kan godt se den er svær. Hvad fa´en stiller man op. Hvis ikke bestyrelsen har nosser til at gøre noget, så er det jo svært at ændre på en anden mands dårlige opførsel.

Men det er da helt urimelig at så mange nærmest skal lide under ham og hans mystiske opførsel.

st.

Anmeld

10. august 2008

3rollinger

Latterlige Brian!!

Anmeld

10. august 2008

st

Kære st.

Du forstår da at fatte dig i korthed. Det kunne jeg lære lidt af, nu hvor jeg skal til at sidde og skrive journalnotater, som andre skal finde hoved og hale i :D

Klem.

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

Dorte W. skriver:

Hello igen.

Jeg ville klage over Brian, og derigennem nævne, at I har henvendt jer til bestyrelsen og politiet (er der optaget rapport hos politiet ved nogle af jeres henvendelser?) - det skal være en detaljeret klage (dog ikke ned til datoer og klokkeslet)

Har I indtryk af, at andre i ejendommen er generet af ham?

TAK for hjælpen :))
Der er optaget flere rapporter hos politiet. Også andre beboere er trætte af Brian, men ingen tør gøre noget, fordi de er bange for ham, så vi står alene om det men NÆGTER at lade os terrorisere længere, han skal ikke intimidere os til tavshed >(

Vi har her til aften sendt en mail til bestyrelsen CC Ejendomsadministrationen, så må vi se hvad det fører med sig :)

(H) fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.