er der flere der har født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2010

silden85

hej er der flere der er født, jeg synes virkeligt at det er tæt på nu selvom jeg først har termin d. 26 november

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Luuna13

Har det lidt på samme måde. Gik på barsel i mandags, så min barsel er faktisk lige startet (har termin 29/11), men synes bare lige pludselig at det er gået op for mig, at det er lige om lidt den lille bebs kommer ud. Jeg bliver faktisk lidt stresset. Har et speciale jeg skal have lavet inden 6. december (HD på aftenskole), så må snart se at få fyret op under skrivningen.. Kan bare ikke tage mig sammen til at starte.. Er jo først lige gået på barsel og synes nærmest at jeg fortjener, at holde lidt fri og slappe af... Og det er så det jeg gør nu. Med dårlig samvittighed ..hehe  ...

Anmeld

2. november 2010

Sky

Altså jeg ved ikke om nogen der har født endnu - kun Siber og tvillingerne

Jeg håber da at det snart bliver mig! - og så skal jeg nok give besked.

Held og lykke til alle herinde i hvert fald

Kram fra Sky

Anmeld

3. november 2010

nvm

jeg har termin på tirsdag... men tror sku ikke der sker noget  går helt sikkert over tid

Anmeld

12. november 2010

MorTilMalene

jeg fødte den 1. en helt perfekt lille pige.. håber i alle får en dejlig nem fødsel det sagde de i hvert fald jeg havde..

kan ikke huske så meget af den.. hehe

Anmeld

17. november 2010

nvm

jeg fødte den 8 nov

Anmeld

19. november 2010

Babywish

hey jeg fødte ved planlagt kejsersnit den 25 okt oprindelg termin 12 nov en dejlig dreng på 4065 gram og 51 cm

Anmeld

21. november 2010

*A*

Jeg fødte tvillinge drenge d. 30. oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.