veninder søges både i holbæk og uden for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. november 2010

katjamj

hej med er alle sammen.

jeg er ny herinde og søger nogle og snakke med jeg er er 29 og mor til 2 drenge på 2 1/2 og 4 1/2 jeg har ikke mange veninder for at sige slet ingen efter jeg er flytted fra  fuglebjerg kanten af og midste min bedste barndoms veninde da min mand fjernede sin profil på face book hvorfor hun ikke vil snakke med mig ved jeg ikke men så må jeg jo søge nogle der har det som mig brug for venner og veninde,

jeg har mange forskellige hobbyer og naturen benytter jeg da også da eg cykler 2 x 10 km om dagen plus alt det løse jeg elsker min familie men savner og og ha det sjovt med måske hygge med børn eller hvad man kunne finde på

knuzz katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

katjamj

katjamj skriver:

hej med er alle sammen.

jeg er ny herinde og søger nogle og snakke med jeg er er 29 og mor til 2 drenge på 2 1/2 og 4 1/2 jeg har ikke mange veninder for at sige slet ingen efter jeg er flytted fra  fuglebjerg kanten af og midste min bedste barndoms veninde da min mand fjernede sin profil på face book hvorfor hun ikke vil snakke med mig ved jeg ikke men så må jeg jo søge nogle der har det som mig brug for venner og veninde,

jeg har mange forskellige hobbyer og naturen benytter jeg da også da eg cykler 2 x 10 km om dagen plus alt det løse jeg elsker min familie men savner og og ha det sjovt med måske hygge med børn eller hvad man kunne finde på

knuzz katja

er der ingen der vil skrive keder mig af h til

Anmeld

3. november 2010

katjamj

katjamj skriver:

hej med er alle sammen.

knuzz katja

ih alså kom nu en eller anden der må da værer nogen

Anmeld

3. november 2010

lenaogkenn

hej katja.

kender dit problem alt for godt. det er godt nok svært at være tilflytter. vi flyttede selv til svinninge for 4 1/2 år siden. jeg har dog gennem gymnastik og min datters dagplejer fundet et par stykker jeg taler med.

jeg hedder lena og er 29 år. jeg bor i vores lille hus i svinnninge lidt uden for holbæk, sammen med min mand Kenn som også er 29 år gammel. vi har sammen anna fra juni 2007 og emil fra maj 2010.

lena

Anmeld

3. november 2010

katjamj

hej lena

jeg har selv boet i svinninge for ikke så mange år tilbage boede på irantisvej, jeg har midsted alle mine veninder efter jeg har fået børn jeg har to drenge og er gift på 4 år det er lidt begrænsede hvad man kan snakke med sin mand om og så er det at han heller ikke intereser sig for alt det jeg laver,

så går du hjemme på barsel med den lille gulklump

Anmeld

3. november 2010

lenaogkenn

hej katja.

ja jeg skal gå hjemme på barsel lidt endnu. håber at kunne finde et job til den 1/4. men nu må vi se. der er jo ikke for mange job i området for tiden.

jeg kan godt følge dig i at manden ikke dur til tøsse snak :-) min mand snakker om fodbold og computere. når jeg så snakker, siger han bare ja og nej. somme tider på de forkerte tidspunkter :-) men pyt, jeg elsker ham jo som han er.

Anmeld

3. november 2010

katjamj

nej det lyder næsten som min og når man spørge om han hører efter siger han bare ja og så plejer jeg som relg og spørge hva sagde jeg så hvornår kommer det så bare ih hvor er det iriterene men giver dig fuldstændig ret man elsker dem jo med de særhed er de nu har  håber for dig at du finder noget arbejde men det gør vi andre også der er mange der går hjemme og heller end gerne vil have et arbejde

Anmeld

5. november 2010

katjamj

så er vi her igen men snøft der er ingen der har skrevet er der virkelig ikke nogen der mangler veninder ligesom mig

Anmeld

15. november 2010

anjamichell@gmail.com

Jo det kan du tro!!  Jeg bor i Kundby og du er mere end velkommen! Mit mobilnummer : 51 29 00 02...

Jeg har en søn der er 10 år, er gravid i første trimester, bor sammen med min mand på 28 år og er selv 31 år

Anmeld

15. november 2010

katjamj

jamen det kunner da ikke værer megt bedre end når det gir pote fedt nu har jeg en der også har givet mig et tlf nummer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.