Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alberte er også blevet snooot forkølet, men vi ser også lige tiden an
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smillaluna skriver: Tror stadig vi er klar Lone.... Men begge drenge er snotforkølede og jeg er heller ikke super frisk. Så jeg ser lige tiden an. Giver dig selvfølgelig besked inden torsdag
Tror stadig vi er klar Lone.... Men begge drenge er snotforkølede og jeg er heller ikke super frisk. Så jeg ser lige tiden an. Giver dig selvfølgelig besked inden torsdag
du siger bare til jeg så jo hvordan Emil snottede allerede igår
BlyViol skriver: Alberte er også blevet snooot forkølet, men vi ser også lige tiden an
det er bare årstiden du skriver bare
Hej Lone
Jeg må desværre melde afbud idag, da mandens bil ikke kunne starte imorges, så han måtte tage 'min'... ergo er Frederikke og jeg uden bil Håber I får en hyggelig formiddag med julestemning
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Hej Lone Jeg må desværre melde afbud idag, da mandens bil ikke kunne starte imorges, så han måtte tage 'min'... ergo er Frederikke og jeg uden bil Håber I får en hyggelig formiddag med julestemning
æv æv hvor ærgeligt.
sidder lige og læser tråden igennem, og er lidt bekymret for om Binamor mon har fået min besked med adressen, da hun ikke har været online siden 28/11.
Mitzie (blyviol) med Alberte på 6 mdr til den tid
Nutche (beholder Rasmus 1½ og måske Elian 5 hjemme)
binamor,gabrilla 2½, madelina 3 mdr
drømmer, (Søs, som har Marcus med. han må vel være 7 mdr. til den til)
smillaluna (ikke at forglemme)
ja jeg må også melde afbud... Alberte har ikke sovet ret meget i nat så vi er begge ret trætte :/
BlyViol skriver: ja jeg må også melde afbud... Alberte har ikke sovet ret meget i nat så vi er begge ret trætte :/
nej hvor ærgeligt
søs siger at hun heller ikke har sovet så du må gerne komme alligevel
nutche skriver: nej hvor ærgeligt søs siger at hun heller ikke har sovet så du må gerne komme alligevel
havde overvejet det.. men Alberte var også bare så træt, og pyldret.. og har sovet siden kl. 9.30 så hun må ha trængt til at sove også jeg gør julerent i stedet for... yeeehaa
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128