julehygge i Aulum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Vidunderligeunger

nutche skriver:

deltagerne er:

Mitzie (blyviol)

Nutche (beholder Rasmus 1½ og måske Elian 5, hjemme i dagens anledning)

maja88,

Baagøe,

binamor,

drømmer,

Mathilde&frederikkesmor

skriv endelig på hvor mange i kommer, og evt. hvor gamle børnene er.

vil lige sige at er der andre der sku få lyst... så kan i sagtens nå at melde jer til.

Mitzie (blyviol) med Alberte på 6 mdr til den tid

maja88,

Baagøe,

binamor,

drømmer,

Mathilde&frederikkesmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

maja88,

Baagøe,

binamor,

drømmer,

Mathilde&frederikkesmor (har Frederikke på 5 mdr. med)

Anmeld

9. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

nutche skriver:

jamen så må vi vist hellere få en afslutning på denne tråd, så julehygge bliver den:

2. december

jeg synes jo helst det skal være ldit tidligt om formiddagen.... så hvad siger i til kl 10?

Vil det passe meget dårligt kl. 11???

Anmeld

9. november 2010

Lone Jakobsen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vil det passe meget dårligt kl. 11???

hmm... så skal jeg be min datter cykle i skole... for ellers skal jeg hente hende kl 13. men det gjorde hun jo også førhen.

Anmeld

9. november 2010

Lone Jakobsen

jeg regner med at bage en stor portion boller som vi kan hygge lidt med inden vi spiser småkager og deler opskrifter

Anmeld

10. november 2010

Lone Jakobsen

siger vi 10,30 piger?

maja88,

Baagøe,

binamor,

drømmer,

Mathilde&frederikkesmor (har Frederikke på 5 mdr. med)

Anmeld

10. november 2010

Vidunderligeunger

nutche skriver:

jeg regner med at bage en stor portion boller som vi kan hygge lidt med inden vi spiser småkager og deler opskrifter

altså lone, jeg har ikke forstand på julebag :/ sidste år gik bare rigtig skidt med julekagerne.. Pebernødderne smagte aaaalt for meget af det der hjortetaksalt(staves?) vaniljekransene var hårde som sten og klejnerne var tørre som mel Så jeg tror ærlig talt ikke det komme til at gå så godt i år Men jeg er god til at lave konfekt og kransekager - kan jeg ikke tage det med??

Knus...

Nåh ja,og så synes jeg forresten vi skal have en dress code den dag: NISSEHUE!! (har nemlig lige købt en hihi)

Anmeld

10. november 2010

Lone Jakobsen

BlyViol skriver:

altså lone, jeg har ikke forstand på julebag :/ sidste år gik bare rigtig skidt med julekagerne.. Pebernødderne smagte aaaalt for meget af det der hjortetaksalt(staves?) vaniljekransene var hårde som sten og klejnerne var tørre som mel Så jeg tror ærlig talt ikke det komme til at gå så godt i år Men jeg er god til at lave konfekt og kransekager - kan jeg ikke tage det med??

Knus...

Nåh ja,og så synes jeg forresten vi skal have en dress code den dag: NISSEHUE!! (har nemlig lige købt en hihi)

jamen så er det da bare konfekt du tager med...og kan du lave en helt speciel slags... så husk endelig opskriften

kanon med dresscode... den er jeg bare med på men kun til de voksne... nægter at presse en nissehue ned over en skrigende Rasmus

Anmeld

10. november 2010

Vidunderligeunger

nutche skriver:

jamen så er det da bare konfekt du tager med...og kan du lave en helt speciel slags... så husk endelig opskriften

kanon med dresscode... den er jeg bare med på men kun til de voksne... nægter at presse en nissehue ned over en skrigende Rasmus

jeg tror heller ikke Alberte er med på den - men købte en for en sikkerhedsskyld  

Anmeld

10. november 2010

Lone Jakobsen

BlyViol skriver:

jeg tror heller ikke Alberte er med på den - men købte en for en sikkerhedsskyld  

tror vi har en 7-8 stykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.