næsten halvvejs... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Omonigho

Det er altså bare så vildt som tiden går!

Nu er jeg så i uge 19, og har allerede været så meget igennem med den lille babydreng i maven...dårlig prognose til NF, moderkagebiopsi, lang ventetid, men heldigvis er alt ok med ham! Nu er jeg så rigtig godt i gang med at få bækkenløsning, men vil ikke helt erkende det, da jeg VIL gøre dette semster færdig! Desuden vil jeg så så gerne fortsætte med at ride mine skønne heste, og fortsætte til hvalsvømning (vandaerobic!)...

Men det skulle jo slet ikke blive et negativt indlæg, det her! Synes bar tiden går så stærkt denne gang, og ville lige høre, om der er andre end mig selv, som synes det er vildt, at man allerede er "så langt henne"...?  

ps. andre der kender kønnet på deres baby...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Line Højdal

Ihh.. tillykke med den lille dreng i mavsen

Og hvor er det rart at vide at moderkagebiopsien viste at alt var fint..! Skøøønt

Hvad er symptomerne på bækkenløsning... det er da godt nok surt!! Kan man ikke afhjælpe det meget ved at passe på sig selv og tage den lidt med ro??

Tillykke med at du er næsten halvvejs... det må være en fed følelse! Jeg er endnu kun i 16. uge, men synes også det går hurtigt!! Glæder mig dog til MD 26. november og håber vi kan se kønnet der!

Knus

Anmeld

2. november 2010

Omonigho

Pipkukkeren skriver:

Ihh.. tillykke med den lille dreng i mavsen

Og hvor er det rart at vide at moderkagebiopsien viste at alt var fint..! Skøøønt

Hvad er symptomerne på bækkenløsning... det er da godt nok surt!! Kan man ikke afhjælpe det meget ved at passe på sig selv og tage den lidt med ro??

Tillykke med at du er næsten halvvejs... det må være en fed følelse! Jeg er endnu kun i 16. uge, men synes også det går hurtigt!! Glæder mig dog til MD 26. november og håber vi kan se kønnet der!

Knus

Tak skal du have! 

Ordet bækkenløsning kan i mit tilfælde godt snyde lidt, da det nemlig er symfysen (skambenet) som er ved at tage livet af mig...  Det startede med at gøre ondt efter svømning eller ridning, så startede det om natten, hvor jeg nu sover med op til flere store puder imellem benene, og nu gør det stort set ondt hele tiden. Det er dog alligevel vigtigt at holde sig i gang, med skånende let motion, som holder muskulaturen ved lige...

Jeg skal til MD næste onsdag, og jeg kan godt forstå at du glæder dig...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.