Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bruger størrelse 36... når jeg ikk er gravid.. hehe..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
når jeg ikke er gravid så bruger jeg str 40-42. og kan også godt være i dem endnu.men de gør ikke noget flaterende for maven
Jeg bruger str 16 hvilket jeg tror svarer til en str 44 eller46 - men hæng mig ikke op på det. og nej, jeg er ikke gravid
40-42
Før graviditet 34-36 eller 25/26 tommer... Lige nu kan jeg kun passe M (hvad er det - 40?) skal SÅ meget snart have sparket mig selv i r****! (han er knapt 11 uger...)
Jeg bruger en str 34-36 når jeg ikke er gravid, og så de så stadig 10 cm for lange Så jeg ELSKER leggins og kjoler
hc=k skriver: Jeg er bare nysgerrig
Jeg er bare nysgerrig
Jeg bruger 44 men det kunne jeg jo ikke vælge Det afhænger jo også meget af hvordan snittet er osv.Så engang imellem kan den godt hedde 46, hvis det er en lille model.KærligstSussie
hmm hvis nu man bruger str. 42 i bukser, er det så i orden at stemme str. 40-42?
'Inden jeg blev gravid brugte jeg 38-40, men nu 6 mdr efter jeg har født er jeg nede i en 36, så kan ik passe noget af mine bukser fra før!!
Stine og Lisa.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128