Du er hvad du spiser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Stumpen

Jeg har lige sat og set et afsnit af det i dag.. Hvor en mor og datter skulle tabe sig..

Jeg kunne aldrig leve efter Lene Hanssons principper, hører desværre for ofte om folk der ikke kan efterleve disse principper i længden, men det var mere det at man er forbillede for ens barn, det giver sku stof til eftertanke!!!

Min frygt er jo at Mathilde skal blive en overvægtig pige, hvilket jeg selv har været hele mit liv.. Men med mine vaner vil hun så ikke blive det?!?! Chancerne er jo store, så mon ikke man skulle se om man kunne gøre noget ved det????

Andre der er med her efter ferien?? Vi kunne oprette vores helt egen slankeklub her under denne tråd med fif, opture, nedture, opskrifter osv..
(H) Anja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Jeg har lige sat og set et afsnit af det i dag.. Hvor en mor og datter skulle tabe sig..

Jeg kunne aldrig leve efter Lene Hanssons principper, hører desværre for ofte om folk der ikke kan efterleve disse principper i længden, men det var mere det at man er forbillede for ens barn, det giver sku stof til eftertanke!!!

Min frygt er jo at Mathilde skal blive en overvægtig pige, hvilket jeg selv har været hele mit liv.. Men med mine vaner vil hun så ikke blive det?!?! Chancerne er jo store, så mon ikke man skulle se om man kunne gøre noget ved det????

Andre der er med her efter ferien?? Vi kunne oprette vores helt egen slankeklub her under denne tråd med fif, opture, nedture, opskrifter osv..
(H) Anja...

Ja, det er jo desværre ikke det vi siger, men det vi gør som vores børn gør.
Og hvis feks hygge er ensbetydende med at fylde i hovedet, så er det jo helt sikkert det vores børn kopierer.
Jeg er helt klar på en slanke-holde-hinanden-i-ørene-klub...:D
Knus Eva som lige har cyklet en dejlig lang tur...

Anmeld

10. august 2008

lonemus

10. august 2008

lonemus

lonemus skriver:

Stumpen skriver:

(H) Anja...

Hej Anja!

Åhh....din historie er som taget ud af munden på mig.
Jeg har oplevet det samme som dig, og sidder nu med den samme frygt for mine 2 børn.

Jeg forsøger dog at leve sundt og slik kender børnene slet ikke til endnu, da det ikke er noget jeg som sådan vil vise dem. Det skal nok komme helt naturligt.
Heldigvis er mine børn ikke så grådige, når det gælder mad og de har et helt afslappet forhold til det nu. Dét vil jeg gøre alt for at holde fast i, for jeg har aldrig haft det, hvilket altid har været et problem for mig.
Begge mine børn er normalvægtige, hvilket de skal fortsætte med at være.

Jeg er med på tråden :)

(H) Lone

Anmeld

10. august 2008

twinboys

Hej jeg er med... Vi har jo også onsdagsvejningerne...

Men jeg hopper på ferie fra imorgen og er først hjemme i uge 36...

Mvh Majbritt

Anmeld

10. august 2008

moniquesmor

jeg er helt klart med. da mig og kæresten er blivet ening om af vi kan begynde projekt baby når jeg har tabet omkring 15kg.. mest for min ejen skyld men er da en god måde af holde sig igang.. men kender selv alt for godt tanken om hendes børn bliver for store lige som en selv puha..:'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.