Vilde bukser og overalls til drengene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
829 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2010

birgittemarie

Hej alle

Jeg er gået i gang med at designe drengetøj, da jeg selv har fået mig en dreng og syntes, at det, jeg kunne finde til ham i butikkerne, var lidt kedeligt.

Jeg har arbejdet længe på at finde på noget originalt og syntes det var svært, da det hverken skulle blive for tøset eller for tørt, men nu synes jeg, at det er lykkedes mig rigtig godt, så jeg vil lige gøre lidt reklame herinde for de første bukser.

De fås fra str. 56-110 og jeg sælger dem til intropris 250,- dkk. det første stykke tid.

Her: www.novasark.dk

Eller på Trendsales, hvis man vil spare lidt porto.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=381286

Kh Birgitte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

3xM

er så vilde med de farver du bruger,men er lidt mere over i den stil de sælger på rumleskaft.

( www.rumleskaft.com)

Anmeld

2. november 2010

TineA

WAUW !

Anmeld

2. november 2010

birgittemarie

Tusind tak skal I have.

Tak for link til Rumleskaft. Der er også meget lækkert, men der er stadig for få farver til drengene til min smag.

Kh Birgitte

Anmeld

2. november 2010

3xM

birgittemarie skriver:

Tusind tak skal I have.

Tak for link til Rumleskaft. Der er også meget lækkert, men der er stadig for få farver til drengene til min smag.

Kh Birgitte

helt sikkert , og de farver du bruger er skønne....du har en køber her ved at mixe de 2 he

Anmeld

2. november 2010

birgittemarie

3xM skriver:

helt sikkert , og de farver du bruger er skønne....du har en køber her ved at mixe de 2 he

Cool!

Bare smid mig et link til noget, du kan lide derinde fra og sig hvilken farve, du vil have det i og så skal jeg forsøge at lave noget lignende.

Kh Birgitte

Anmeld

2. november 2010

3xM

birgittemarie skriver:

Cool!

Bare smid mig et link til noget, du kan lide derinde fra og sig hvilken farve, du vil have det i og så skal jeg forsøge at lave noget lignende.

Kh Birgitte

virkelig ????

du har fået en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.