P-piller og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.421 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Jordbærpigen

Jeg har været på p-piller i godt 7 år efterhånden og kæresten og jeg har besluttet, at vi gerne vil prøve at "lave" vores første barn her fra nytår og hér vil jeg så smide mine p-piller. Jeg ku derfor godt tænke mig at høre, hvor længe der er gået fra I har smidt jeres p-piller til I er blevet gravide?(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

lonemus

Her gik der 6 mdr.
Jeg havde spist dem i 6 år.

Lone

Anmeld

10. august 2008

Stumpen

Jeg havde taget dem i 6 år og der gik 3 mdr.

Held og lykke..
(H)

Anmeld

10. august 2008

charlottekri

jeg havde spist dem i 7 år og der gik 7 mdr her ca.
held og lykke
(H)

Anmeld

10. august 2008

H+S Skjolgborg.

Hejsa....
Her gik der 10 mdr 1 gang og 2 gang 5 mdr...Jeg har taget p-piller on and off siden jeg var 16 år. 3 mærker.

Anmeld

10. august 2008

MorCamilla

Hejsa..

Her hos os, tog jeg p-piller da jeg blev gravid, og tog dem et stykke ind i graviditeten også, da jeg ikke vidste jeg var gravid.. ;)

Jeg synes at jeg har læst eller hørt noget i stil med at efter 3 måneder er alle homomerne (der er i p-piller) ude af kroppen.. Men jeg er ikke sikker... :$

Held og lykke med projekt baby...

Knus fra Camilla.

Anmeld

10. august 2008

Natascha

jeg har taget mine i ca 10 år... og min kæreste og jeg vil også gerne have vores første bebs, men smed mine i december 2007 og der er stadig ikke bid...

(H) natascha

Anmeld

19. august 2008

lineob

Hej
Jeg har taget p-piller i 12 år og der gik 2 måneder fra jeg stoppede til jeg var gravid. Vil dog lige sige, at jeg var overbevist om, at jeg var blevet gravid med det samme da jeg havde meget ømme bryster og ændret udflåd og menstruationen kom en dag senere end den plejede, men der var ikke lige bid første gang. Men der er åbenbart mange, der får det sådan lige efter p-pille-stop.
Held og lykke

Anmeld

19. august 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nr 1 og 2 med det samme, nr 3 på p-piller (men er en sund, rask og dejlig dreng) :)

Anmeld

19. august 2008

D.B.L

Jeg blev gravid med Ella trods jeg var på p-piller og havde været det i 8 år.

Er gravid med nummer to og der gik 4 måneder fra jeg stoppede til jeg blev gravid. Dog var det minipiler jeg tog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.