*A* (Nogen der har hørt hvordan det er gået??)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. november 2010

mullesmith2

Jeg så lige på hendes status at hun har født hendes tvillingedrenge her d.30/10. Er utrolig spændt på at høre hvordan det er gået... nogen der ved noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

silden85

Nej desværre, men håber at det er gået godt

Anmeld

1. november 2010

Vial

Hvor spændende. Har heller ikke hørt noget. Hvornår er det din tur Mullesmith? Skal du have KS?

Anmeld

2. november 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Hvor spændende. Har heller ikke hørt noget. Hvornår er det din tur Mullesmith? Skal du have KS?

Åh det er snart min tur, har planlagt kejsersnit her d.18 november

Anmeld

2. november 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Åh det er snart min tur, har planlagt kejsersnit her d.18 november

Uhh, det er så spændende. Det er alt for vildt at sætte to stk i verden!

Jeg var pisse bange, da jeg skulle bedøves i ryggen, men tro mig når jeg siger, det gjorde slet slet ikke ondt. Faktisk havde jeg absolut ingen smerter før dagen efter. Jeg kunne mærke, da de tømte maven. Jeg nåede aldrig at registrere det som noget klamt. Jeg havde travlt med at kigge rundt i lokalet, som pludselig var fyldt med babygråd

Det var så uvirkeligt og så fedt. Da jeg var blevet lappet sammen, så fik jeg dem op til mig i sengen og vi kørte op på stuen. Vildt at ligge der med de to, som lå inden for kort forinden.

Anmeld

2. november 2010

Malene84

mullesmith2 skriver:

Jeg så lige på hendes status at hun har født hendes tvillingedrenge her d.30/10. Er utrolig spændt på at høre hvordan det er gået... nogen der ved noget om det?

whaaaat... det har jeg da overhoved ikke fattet

Anmeld

2. november 2010

Maja88

hun har da lige kommenteret en anden tråd

Anmeld

2. november 2010

Maja88

Maja88 skriver:

hun har da lige kommenteret en anden tråd

eller er det en anden A.

Anmeld

3. november 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Uhh, det er så spændende. Det er alt for vildt at sætte to stk i verden!

Jeg var pisse bange, da jeg skulle bedøves i ryggen, men tro mig når jeg siger, det gjorde slet slet ikke ondt. Faktisk havde jeg absolut ingen smerter før dagen efter. Jeg kunne mærke, da de tømte maven. Jeg nåede aldrig at registrere det som noget klamt. Jeg havde travlt med at kigge rundt i lokalet, som pludselig var fyldt med babygråd

Det var så uvirkeligt og så fedt. Da jeg var blevet lappet sammen, så fik jeg dem op til mig i sengen og vi kørte op på stuen. Vildt at ligge der med de to, som lå inden for kort forinden.

Jeg kan bare slet heller ikke vente nu... har lyst til at tude hele tiden når jeg mærker de sparker derinde og igår til scanning og høre de bare er blevet så store nu at de jo nærmest er klar til at komme ud... åh gud kom nu ud drenge. Vil bare holde dem i armene nu. Jeg er heller ikke nervøs for kejsersnittet jeg glæder mig bare helt vildt må jeg sige...

Anmeld

3. november 2010

mullesmith2

Maja88 skriver:

eller er det en anden A.

det er ikke A men *A*  Jeg er da også ved at være spændt på at høre om hendes twins...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.