min fødselsdags fest :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. november 2010

ka li ja

i lørdags holdte jeg fødselsdag for det nærmeste familie, og veninderne fra folkeskolen

jeg var så heldig at få det billede jeg så inderligt havde ønsket mig, og det passer perfekt ind i min lejl.

jeg fik også et ur, en printer, en ny taske, wellness gavekort, og penge. intet der ikke kune bruges så det var helt perfekt

vi havde den hyggeligste fest, og jeg endte med at tage på værtshus, og til sidst i byen med de unge kom hjem kl 6.30 fik jeg af vide

nå men vil lige vise jer væggen med 2 af mine gaver på, jeg lige har hængt op i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

birgittemarie

Fedt Jeg kommer altid til at tænke på dig, når jeg ser de billeder af hende, jeg ikke kan huske, hvad hedder, fordi de hængte på Gyngen, da vi spillede og du syntes, de var fede. Og det gjorde jeg også. Så tillykke med det!

Og lækkert ur. Say... Hvorn' hænger man sådan én op? Er det ikke noget med en masse nano-præcisions målerier?

Knus B, som snart trænger til en ny omgang med din saks.

Anmeld

2. november 2010

ka li ja

ja hvornår spillede i der? hvor mange år er det siden?

jeg er så glad for at jeg endelig har fået det arthur syntes det er lidt uhyggeligt, men alexander er også vild med det

mht uret, så stod jeg med vatterpas, meget lang lineal, og en kæmpe bunke tålmodighed, da det skulle sættes op. men det gik nogenlunde

Anmeld

2. november 2010

birgittemarie

Elektra! Det var i maj sidste år, så halvandet ca. Hvilket fortæller mig, at der er endnu en ting, jeg burde komme i gang med. Hvorfor har et døgn så få timer? Øv.

Anmeld

2. november 2010

Siber

Fed gaver, og dejligt at høre at du havde en super dag, aften og nat!

Du kan endnu!!!!

Knus Siber

Anmeld

2. november 2010

Nadi

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.