Abekattens første scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Bavianis

kitty skriver:

Nu fik jeg helt tårer i øjnene.. Mor/barn... suk... Det er jo FANTASTISK!!

Ja, det ER vildt. Man fatter jo ikke der er noget derinde - men så ser man den der sort/hvide film. Det er så vildt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Bavianis

Rillo skriver:

Hvor er det dog bare skøn læsning

og dejligt i bliver fulgt tæt...det giver en god tryghed

JEg synes også den øfrste scanning avr slem..det avr hårdt at komme ind i de samme omgivelser som ahr givet en en hård oplevelse og mærke man kan gå glad derfra!

for at det hele forsætter i den her dur og du får din abekat ud i dine arme levende

Ja, det var en stor lettelse. Især Gregers var glad - han ringede til mig fra arbejdet for at sige at han havde den vildeste optur på - så sødt.

Glæder mig sådan til at det hele bare skal gå!

Anmeld

1. november 2010

Bavianis

D & A's mor skriver:

Åh hvor dejligt for Jer

Tak

Anmeld

1. november 2010

Bavianis

betiinsen skriver:

ej hvor dejligt og trygt at vide. kan godt forstå du er glad, er selv en der er ret nervøs omkring det, skal til nf scanning den 15. nov. så det er lige lidt før. Krydser fingre for os og at alt er som det skal være

Vi skal krydse fingre for hinanden, ja. Rigtigt meget

Anmeld

1. november 2010

Rillo

Bavianis skriver:

Ja, det var en stor lettelse. Især Gregers var glad - han ringede til mig fra arbejdet for at sige at han havde den vildeste optur på - så sødt.

Glæder mig sådan til at det hele bare skal gå!

Hvor fantastisk derfor er det bare skønenre at have en del dele livet med

Anmeld

1. november 2010

dorthemus

Bavianis skriver:

Så har vi været til den første scanning. Denne gang var det anderledes end noget vi har prøvet før - vi har nemlig en hel normal graviditet, men en mor der er hysterisk. Fuldstændig omvendt af sidste forløb...

MEN: Alt så fint ud! Jeg er jo kun 9+1 idag, så det var kun formen, størrelsen, hjerteblink (og hvor hurtigt det slår) samt blommesækken man kunne tjekke idag.

Det var "vores" egen søde læge der scannede (Inge Lise fra Aalborg), og hun var som altid en skat.

Sidste gang jeg var i scanningsrummet var forfærdeligt, og denne gang var det også mærkleligt - følelserne lå lige "under stemmen", men jeg holdte fint. Og så var det jo rart at opleve en læge sige "det ser bare ultra normalt ud det her"  

Vi har fået tid til NF d. 23. nov og er desuden foreløbigt blevet lovet en ekstra scanning i 16. uge.

Tak fordi I læste med på starten af min nu helt normale graviditets-rejse med min Gorilla (Gregers) og min lille, nye Abekat.

Knus og kram, Susanne

Uhh hvor er det bare et skønt indlæg at læse...blir helt varm indeni

Endnu engang TILLYKKE

Anmeld

1. november 2010

Cherry_77

Hvor er det skønt at høre. Det er rigtig dejligt for jer:-) Og så efter alt det, I har været igennem.

Knus, Vibeke

Anmeld

1. november 2010

oo

juhuuuuu! TILLYKKE!!! jeg glæder mig til at følge din HELT NORMALE graviditet - og ikke mindst til at se aben

Anmeld

1. november 2010

TbCp

Fantastisk!

Anmeld

1. november 2010

DK

Ejjj hvor dejligt!!

Stort tillykke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.