opdatering Andreas og Skejby undersøgelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. februar 2008

Sørensen

Så blev lægen kimet ned i mandags og han var hurtig til at besvarer mine opkald :)

Vi skal nu igennem 4 undersøgelser mere :
1. Hjernescanning
2. Blodprøvetagning
3. Døgn urin opsamling
4. Til et søvnlaboratorium (staves??)

D. 26.02.2008 : skal vi ind og have taget blodprøver og instrueres i det med at samle urin fra et døgn, for regner bestemt med at komme hjem igen og ikke skal være derinde 1 døgn.

Så er vi blevet henvist til søvnlaboratorium og venter svar derfra - ligeledes med hjernescanningen.

I morgen skal jeg sende journalen til privathospitalet - ikke så meget for at komme til der, men mere for at evt., at bruge dem som hjælp til kampen på Skejby.

Har snakket med en del sygeplejesker, venner, og fået afvide at vi er absolut i de bedste hænder på skejby, de har spidskompetancen indenfor børn og børnesygdomme og læger.

Så nu lysner det, bare vi så snart får nogle svar vi kan bruge til noget - forstå mig ret :)

Men som om det ikke skulle være nok, så har Andreas siden i fredags ligget med skoldkopper og 3 ud af 4 nætter har vi ikke sovet, da han har været ulykkelig og ikke kunne sove for det, samt 39,2 i feber indtil onsdag.

Vi tales ved i skønne kvinder, tak fordi i lytter (L)

/Tina HS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2008

Heidimed lea

tak for opdateringen, og godt og vide at du føler dig tryg ved sygehuset nu:). hvor er det bare træls for jerat skulle kæmpe så meget, håber snart at i får ldt ro til at nyde jeres unger.

sover Andreas ligemeget endnu?? pøj pøj med det hele
weekend knus Heidi:)

Anmeld

16. februar 2008

Sørensen

Hej Heidi

Mange tak for dit indlæg.

Jeg håber ligeledes at det snart er ovre så vi kan få en almindelig hverdag og familie.

Ja Andreas sover stadig lige meget, men der er dog kommet en ændring. Nu her imens han har været syg og min mor og svigermor har passet ham har han kun sovet 3-3½ time og været dødtræt om aftenen, så han ikke har kunne overskue at spise aftensmad.

Men nu hvor vi er hjemme ved ham og de dage hvor min mand har været hjemme så sover han 5-6½ time, som om han ved nu er han tryg og kan rolig sove uden at der sker noget.

Men jeg håber det snart er ovre.

/Tina HS

Anmeld

16. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej Tina
Tak fordi du orkede at opdatere os :)
Sikke en omgang, I stadig skal igennem.
Jeg tænker stadig på jer. Og god bedring til skoldkoppe-ramte Andreas.
Knus fra Tina

Anmeld

16. februar 2008

Stumpen

Hej Tina..

Jeg sender ofte en tanke til jer..
Krydser fingre for at alle de undersøgelser giver et resultat som I kan bruge til noget..

Store Qnus Anja..

Anmeld

17. februar 2008

3rollinger

Hej Tina

Det var godt du insisterede. Bare aergeligt at det skal til.

Herfra ogsaa krydsede fingre for et resultat og en diagnose.

Knus
st

Anmeld

17. februar 2008

Sørensen

Tusind tak tøser - I aner ikke hvor meget det betyder for mig at jeg har dette "fristed" at komme til.

Vi tales ved....

/Tina

Anmeld

18. februar 2008

st

Kære Tina.

Æv hvor jeg føler med jer. Stakkels lille Andreas. Jeg ved også, efter at have arbejdet på Skejby, at de er utrolig kompetente til deres arbejde derude. Jeg ville være helt tryg ved at lade ham undersøge derude til trods for at de måske ikke gør sig helt fortåelige, som du har skrevet noget om. Jeg tror bare det er vigtigt at I laver en "opsamling" på hvad der er talt om de gange I har været til undersøgelse. Det plejer at være en god ting, så man lige får gentaget alt havd der er sagt, og man kan få surgt om de ting man er i tvivl om.

Men jeg håber at de finder ud af noget med Andreas snart. Det er frygteligt at gå i uvished, når ens barn er syg. Jeg ved det, har selv været indlagt med Mads her i december og januar, så jeg ved hvor svært det er.

Pøj pøj d. 26

Knus st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.