Så blev lægen kimet ned i mandags og han var hurtig til at besvarer mine opkald :)
Vi skal nu igennem 4 undersøgelser mere :
1. Hjernescanning
2. Blodprøvetagning
3. Døgn urin opsamling
4. Til et søvnlaboratorium (staves??)
D. 26.02.2008 : skal vi ind og have taget blodprøver og instrueres i det med at samle urin fra et døgn, for regner bestemt med at komme hjem igen og ikke skal være derinde 1 døgn.
Så er vi blevet henvist til søvnlaboratorium og venter svar derfra - ligeledes med hjernescanningen.
I morgen skal jeg sende journalen til privathospitalet - ikke så meget for at komme til der, men mere for at evt., at bruge dem som hjælp til kampen på Skejby.
Har snakket med en del sygeplejesker, venner, og fået afvide at vi er absolut i de bedste hænder på skejby, de har spidskompetancen indenfor børn og børnesygdomme og læger.
Så nu lysner det, bare vi så snart får nogle svar vi kan bruge til noget - forstå mig ret :)
Men som om det ikke skulle være nok, så har Andreas siden i fredags ligget med skoldkopper og 3 ud af 4 nætter har vi ikke sovet, da han har været ulykkelig og ikke kunne sove for det, samt 39,2 i feber indtil onsdag.
Vi tales ved i skønne kvinder, tak fordi i lytter (L)
/Tina HS
Anmeld