En masse spørgsmål???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2010

th

Hej alle sammen, fandt jo ud af i sidste uge at jeg var blevet gravid, super dejligt.. men nu har jeg bare en masse spørgsmål, håber I kan hjælpe mig.

Rejse på ferie i næste uge, skal flyve, er der andre der har fløjet inden i var 12 uger henne? og hvordan gik det?

Hvordan har i det med sødestoffet? altså light sodavand? har nemlig tabt 12 kilo inden jeg blev gravid og vil helst ikke tage dem på med det samme igen?

Hvordan har i det med hårfarve?

Hvornår fortalte i at I var gravide arbejde/familie?

Hvor meget tog i på i vægt?

Har nogen af jer haft ligesom mens. smerte i underlivet efter i blev gravide?

Håber i kan hjælpe med nogen af spg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

SoffiLine

th skriver:

Hej alle sammen, fandt jo ud af i sidste uge at jeg var blevet gravid, super dejligt.. men nu har jeg bare en masse spørgsmål, håber I kan hjælpe mig.

Rejse på ferie i næste uge, skal flyve, er der andre der har fløjet inden i var 12 uger henne? og hvordan gik det?

Hvordan har i det med sødestoffet? altså light sodavand? har nemlig tabt 12 kilo inden jeg blev gravid og vil helst ikke tage dem på med det samme igen?

Jeg drikker sodavand, ganske almindelig sodavand - IKKE light

Jeg har farvet mit hår to gange, første gang vidste jeg ikke jeg var gravid   Og anden gang var for nylig

Jeg fandt ud af jeg var gravid da jeg var lige knap 10 uger henne, og min kæreste & mor var de 2 første der fik det af vide. Alle andre først da jeg var over 12 uger

Indtil videre har jeg tager 4 kg på & er i 21. uge nu

Og har haft rigtig mange mens lignende smerter i underlivet & omme i lænden.

+ Jeg blødte indtil jeg var 11 uger henne

Anmeld

1. november 2010

mth1987

Hej
og stort tillykke med maven
rejser kender jeg ikk til men har kun hørt om folk der var langt henne hvor flyselskaber ikk vil ha dem med ellers ikk noget.
Jeg drak en del cola light kan ikk lide den almindelige og det drak jeg under hele graviditeten. Jeg var ekstrem dårlig med kvalme de første 5 måneder.
Hårfarve ville jeg holde mig langt fra indtil du har født og er færdig med at amme hvis det er det du vil.
Det samme med parfume og makeup alt med måde selvfølgelig.
Vi fortalte mine forældre det efter uge 14 da min far lige sku have et valg overstået men svigermekanikjen og søskende fik det af vide efter de 12 uger da jeg også selv var nogenlunde overbevidst om at der ikk skete noget
jeg tabte næsten 8 kg de første fem mdr og tog ialt 15 kg på men havde også utroligt meget vand i kroppen og bebs vejede 4500 g.
Jeg havde mærkelige mens smerter de første og sidste måneder.
Håber det var noget du ku bruge og hvis der andre spørgsmål skriver du bare
held og lykke med det hele

Anmeld

7. december 2010

Aprilmor11

Hej, stort tillykke med det lille liv i maven

Jeg fortalte det da jeg var 7 uger henne .. Min mor og faren til barnet var de første som fik det a vide ..

Ang.. flyrejser, så må du godt flyve når du ikke er længere henne, jeg forhørte nemlig min læge da jeg skulle have været afsted i 19. uge ..

Og sodavand .. Hvis du drikker light for ikke at tag på så virker det ikke, light federe også , der er tilsat andre stoffer i stedet for sukker som feder ..

Jeg har taget 2 kg på og er i dag 20+3 uger henne ..

Håber at du kan bruge det til noget

Kram herfra ..

Anmeld

7. december 2010

Benjamins'mor

th skriver:

Jeg ville råde dig til at lade være med at farve dit hår, for det råder alle de ''kloge'' læger osv. også til.

Min læge sagde til mig, at der skulle ikke være noget problem i at flyve for man var i 36. uge.

Håber du kan bruge det til noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.