Maria-s skriver:
Hehe ja det er ikke sådan med den nysgerrighed der 
Jamen vi var til MD scanning den 12. okt og der var en super dejlig baby der bare var tip top i orden. Og så er det en dreng vi venter os
Ikke at jeg ikke var blevet lige så glad hvis det havde været en pige, men farmand måtte da indrømme at han glæder sig til at han skal ud at købe fodboldstøvler 
Så nu går jeg og venter på at jeg skal til 2. lægebesøg er i midten af måneden som det næste. Det er liiidt underligt at man ikke rigtig kommer til at se ham igen før "den store dag" oprinder, kunne godt overveje at få en 3D scanning omkring uge 30. men kan ikke rigtig beslutte mig for om det er at "ødelægge" overraskelsen, eller om det bare vil give noget mere ro og gøre det endnu mere virkeligt at vi rent faktisk skal være forældre

Maria 22+3 i dag 
Nej havde ellers sagt at jeg ikke ville vide det og min mand er ligeglad, men jeg kunne simpelthen ikke styre mig når man nu kan få det af vide.
Det lyder dejligt med en god MD scanning og så en lille dreng i vente. Min mand har også hele tiden sagt at han var ligeglad, men han havde dog sagt at jeg lidt håbede på en dreng for så ville han jo blive storebror, det er han nemlig selv og han har altid passet godt på sin lillesøster så det ville han jo gerne.
Men en lille pige er mindst lige så dejligt og hans søster har også en pige som kun er 4 måneder så de får jo god gavn af hinanden. Men nu må vi se onsdag, jeg skal nok lige give besked hvad de siger.
Det vigtigste var jo at det stor trives derinde og at alt var som det skulle være.
Carina
PS. vi tager jo en 3D i uge 26, det var min fødselsdags gave - jeg kunne simpelthen kigge på den lille krop 24/7 frem til fødslen ih jeg glæder mig.
Anmeld