Min baby mave uge 20 + 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.999 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Svane83

Så vover jeg det og ligger et billede ud af min lille baby hule.

Men i følge MD scanningen i fredags så vokser baby som den skal så det er nok bare mig der synes at det går uendelig langsomt med maven nogen gange, men nu kan det da ses bare en smule og uden at jeg bare ser lidt små fed ud

Carina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Rillo

Fin lille mave

Vi vokser jo forskelligt...maven sakl nok komme

jeg er en af dem der vokser hurtigt det kan til tider også være en belastning!

Anmeld

1. november 2010

Trine89

iih en smuk lille bule  

Det skal nok nå at komme det hele.. 

Anmeld

1. november 2010

Maria-s

Det er da en rigtig fin lille mave Hvordan var det nu; ville I vide hvilket køn det er?

Anmeld

1. november 2010

Svane83

Maria-s skriver:

Det er da en rigtig fin lille mave Hvordan var det nu; ville I vide hvilket køn det er?

Det var sødt sagt, synes selv det går alt for langsomt, men mon ikke jeg tids nok bliver træt af det alligevel?

Vi ville egentlig ikke vide kønnet, men jer er simpelthen for nysgerrig så nu får vi det af vide på onsdag til en kønsscanning.

MD scanningen gav kun et måske en lille pige, men hvad kan man bruge det til?

Hvordan går det med dig skulle du ikke også til MD lige om lidt?

Carina

Anmeld

1. november 2010

Svane83

Rillo skriver:

Fin lille mave

Vi vokser jo forskelligt...maven sakl nok komme

jeg er en af dem der vokser hurtigt det kan til tider også være en belastning!

Tak... det varmer.

Ja jeg ved godt, det siger alle vokser frskelligt, man bliver bare så utålmodig især når alle siger at man godt nok ikke ligner en der er halvvejs, men jeg bliver nok glad for ikke at have en kæmpe mave senere 

Carina

Anmeld

1. november 2010

Mira0911

Flot.... 

Anmeld

1. november 2010

Maria-s

Svane83 skriver:

Det var sødt sagt, synes selv det går alt for langsomt, men mon ikke jeg tids nok bliver træt af det alligevel?

Vi ville egentlig ikke vide kønnet, men jer er simpelthen for nysgerrig så nu får vi det af vide på onsdag til en kønsscanning.

MD scanningen gav kun et måske en lille pige, men hvad kan man bruge det til?

Hvordan går det med dig skulle du ikke også til MD lige om lidt?

Carina

Hehe ja det er ikke sådan med den nysgerrighed der

Jamen vi var til MD scanning den 12. okt og der var en super dejlig baby der bare var tip top i orden. Og så er det en dreng vi venter os  Ikke at jeg ikke var blevet lige så glad hvis det havde været en pige, men farmand måtte da indrømme at han glæder sig til at han skal ud at købe fodboldstøvler

Så nu går jeg og venter på at jeg skal til 2. lægebesøg er i midten af måneden som det næste. Det er liiidt underligt at man ikke rigtig kommer til at se ham igen før "den store dag" oprinder, kunne godt overveje at få en 3D scanning omkring uge 30. men kan ikke rigtig beslutte mig for om det er at "ødelægge" overraskelsen, eller om det bare vil give noget mere ro og gøre det endnu mere virkeligt at vi rent faktisk skal være forældre  

Maria 22+3 i dag

Anmeld

2. november 2010

Svane83

Maria-s skriver:

Hehe ja det er ikke sådan med den nysgerrighed der

Jamen vi var til MD scanning den 12. okt og der var en super dejlig baby der bare var tip top i orden. Og så er det en dreng vi venter os  Ikke at jeg ikke var blevet lige så glad hvis det havde været en pige, men farmand måtte da indrømme at han glæder sig til at han skal ud at købe fodboldstøvler

Så nu går jeg og venter på at jeg skal til 2. lægebesøg er i midten af måneden som det næste. Det er liiidt underligt at man ikke rigtig kommer til at se ham igen før "den store dag" oprinder, kunne godt overveje at få en 3D scanning omkring uge 30. men kan ikke rigtig beslutte mig for om det er at "ødelægge" overraskelsen, eller om det bare vil give noget mere ro og gøre det endnu mere virkeligt at vi rent faktisk skal være forældre  

Maria 22+3 i dag

Nej havde ellers sagt at jeg ikke ville vide det og min mand er ligeglad, men jeg kunne simpelthen ikke styre mig når man nu kan få det af vide.

Det lyder dejligt med en god MD scanning og så en lille dreng i vente. Min mand har også hele tiden sagt at han var ligeglad, men han havde dog sagt at jeg lidt håbede på en dreng for så ville han jo blive storebror, det er han nemlig selv og han har altid passet godt på sin lillesøster så det ville han jo gerne.

Men en lille pige er mindst lige så dejligt og hans søster har også en pige som kun er 4 måneder så de får jo god gavn af hinanden. Men nu må vi se onsdag, jeg skal nok lige give besked hvad de siger.

Det vigtigste var jo at det stor trives derinde og at alt var som det skulle være. 

Carina

PS. vi tager jo en 3D i uge 26, det var min fødselsdags gave - jeg kunne simpelthen kigge på den lille krop 24/7 frem til fødslen ih jeg glæder mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.