Hej alle i skønne kvinder
Så fik jeg vist samlet mig sammen til at få skrevet et lille indlæg om MD i Fredags.
Vi havde tid kl. 8.00 Fredag morgen til MD scanning og var meget tidligt oppe fordi vi tidligere har haft svært ved at få en p - palds ved OUH, men det var så ikke et problem fredag morgen kl. 7.30 så vi sad i venteværelset allerede kl. 7.40 
Nå men vi blev hentet af en rigtig sød sygeplejerske og vi kom ind og jeg fik mig placeret på briksen med bukserne trukket ned så der var kig til den lille bule.
Hun spurgte om jeg havde mærket den endnu, hvilket jeg jo måtte sige at jeg ikke havde endnu, men det er meget normalt sagde hun, du ved jo heller ikke rigtig hvad du skal mærke efter sagde hun og så fgik vi i gang med scanningen.
Men det var ellers en noget livlig unge jeg har tumlende rundt derinde, den vendte og drejede sig i et væk, og hun mente at påtrods af at min moderkage ligger foran så kan det ikke vare længe før jeg kan mærke den lille vildbasse. Hun var meget tilfreds og sagde at den trives godt, vokser som den skal og alt så ud til at være hvor det skulle være og der var alle fingre og tæer.
Men desværre kunne hun ikke se kønnet sagde hun, for hver gang hun var lige ved og næsten kunne se det så vendte den lille røver sig om så vi kun kunne se en røv eller ryggen. Nå sagde jeg så, jamen så skulle vi nok bare ikke vide det, så er det bare en hemmelighed. Så skulle hun til at pakke væk, men.... så tog hun lige scanneren på igen - ej jeg kigger lige en gang mere sagde hun... uh sagde jeg tror måske at hvis jeg umiddelbart skal give et bud så skal i have en lille pige.
Det er jo dejligt, men kunne der komme flere ord ind der betyder måske før. Så vi gik hjem med en lidt blandet fornemmelse skal vi gå og tro det er en lille pige indtil 3D scanningen om knap 5 uger eller hvad?
Så gik jeg hjem og undersøgte det lidt og fandt ud af at for 300 kr. mere kunne vi få en kønsscanning på onsdag så vi kunne få det afklaret. Så det skal vi så onsdag.
Det er egentlig ikke fordi det gør også noget som helst om det bliver det ene eller det andet, men jeg kan ikke rigtig forholde mig til et måske, så ville jeg hellere at hun ikke havde sagt noget for nu kan jeg jo ikke lade være med at gå og kigge på pige ting og e bare nervøs for at man ender i en Rosa situation, hvor vi så om 5 uger får af vide at det er en lille dreng og så føles det pludelig som om man har mistet en pige på en eller anden måde.
Nå det blev langt, men i skal da også lige have et par billeder af vidunderet uanset om det er en lille pige eller en lille dreng.
Carina