Så blev jeg sygmeldt med bækkeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2010

mortilsofieogsara

Så blev jeg sygmeldt med bækkeløsning fra min læge i dag og er kun 8+4 men har det begge gange før. jeg arbejder på et plejehjem om natten og nu vil hun havde mig i dagvagt for det er lang tid at jeg skal være væk men ja det er det også men når jeg har så ondt ved at være på job så er det ikke rart og skal finde ud af til imorgen hvor jeg kan laver når jeg er i dagvagt, men synes det er vildt svært for prøve det også da jeg venter min andet datter og det gik heller ikke men hun blev bare så sur på mig men synes jo ikke det er min skyld hvordan min krop bliver når jeg er gravid.

måtte bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
stort tillykke med graviditeten..

Hvor er det synd for dig, at du allerede må sygemeldes så tidligt - og især hvis din arbejdsgiver slet ikk er forstående..

Men er det en fuldtids- eller deltidssygemelding..? Håber, at det trods alt kommer til at gå godt for dig,.

Anja..

Anmeld

1. november 2010

mortilsofieogsara

jeg er faktisk fuldtids sygmeldt men det vil de ikke være med til så det er bare så træls men snakker med hende imorgen så snakker med min læge igen for at kommer i dagvagt kommer ikke til at gå

mange tak skal du havde

Anmeld

2. november 2010

Line Højdal

Øv hvor må det bare være træls... både at skulle være sygemeldt og så oven i købet skulle slås med en uforstående arbejdsgiver!! Det er jo på INGEN måde din skyld at din krop reagerer som den gør!!!

Jeg håber din arbejdsgiver finder sin menneskelige side frem og hvis ikke, må du ikke lade det gå dig alt for meget på... det er hende der har problemet - ikke dig!!

Jeg håber i finder ud af en løsning i begge kan være tilfredse med og at du ikke lader dig presse ud i arbejde du ikke kan holde til!

God bedring
Knus Line

Anmeld

3. november 2010

mortilsofieogsara

jeg startet i dagvagt på mandag så må vi se om jeg klare det men skal laver lette opgaver og håber jeg kan for det elllers er det længe jeg skal være hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.