Juelgaver???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Fines mor

Hva skal jeres unger have i julegave i 2010???

Pt. er jeg lidt blank.... Josephine ville helst sikkert glæde sig til en DSI, men med farmand på dagpenge, så må vi nok springe den over. ;-/

Isabella skal have ting til Pippi huset, der er allerede købt 3 pakker. ;-)

Ellers tror jeg nogle børneforklæder er sagen, og en del praktisk tøj, som undertøj, trusser osv. ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

lene

mathias ønsker sig ds spil, så det nok sådan og måske et kalaha spil eller noget i den dur er ikke helst sikker endnu,  Clara skal nok have nogle prinsesse dukker, udklædnings tøj eller petshop

men nu må vi se  =0)

Anmeld

1. november 2010

Susan1978

Ea ønsker sig de der "dyrene i skoven" som de hed dengang jeg havde dem..

i ved de der små velour dyr... De er faktisk tisse dyre..

Anmeld

1. november 2010

Fines mor

Susan1978 skriver:

Jeg ved godt hvem de er, men er det de der Sylvania Family eller?

Anmeld

1. november 2010

JulieE

Susan1978 skriver:

Ja, dem ønsker Line sig også. Og billige er de ikke. Jeg har fundet en webshop der kun forhandler Sylvanian families (som de hedder) og der er lidt penge at spare

Line får det lille hus i fødselsdagsgave he rom en uge og så må vi se. det kunne også godt ende med sådan noget i julegave

Anmeld

1. november 2010

JulieE

Jacob er total vild med Lego og lige fortiden er det Lego Atlantis han er fascineret af, så jeg tror vi køber noget af det til ham. derudover ønsker han sig også spejderbælte og t-shirt og en maglite (lommelygte) og et super Mario spil til Nintodoen

Line har fødselæsdag i næste iuge, så vi vente rlige og ser, hvad hun får der, før vi beslutter hvad hun får, mend et kunne godt være noget mere til det Sylvanian hus hun får af os i fødselsdagsgave

Anmeld

1. november 2010

Tina2

Er temmelig blank på gaver til Filuca her, hun gider jo ikke legetøj, så det er mest småting som opgavebøger, Hits for kids cd, og ja så mener hun at hun ønsker sig en ipod, men jeg ved ikke.....

Milas er jo fuldstændig vild med sit Thomas tog og bane som er en blanding af Thomas tog ting og Brio... De passer sammen...

Han får besøg af Julemanden i starten af dec, så han skal ha' noget til sin togbane der, for han skal jo aflevere sine sutter.....

Men hvad han så skal ha' i julegave ved jeg ikke lige, måske lidt kedeligt at give ham mere til banen selvom jeg ved han IKKE vil se det som kedeligt  Han er helt elektrisk i BR når han ser de ting til banen han IKKE har.....

Anmeld

2. november 2010

Avi

er det måske en ide med en brugt ds? så får hun en spillekonsol, men dog ikke en vildt dyr

Anmeld

2. november 2010

Avi

Naja elsker sylvania, og min mor køber noget til hende af det...fra os ved vi ikke endnu - overvejer deres lego turpas i julegave, de var jo pænt dyre og vi har jo lige købt dem

Anmeld

2. november 2010

Sofie

Tina2 skriver:

Er temmelig blank på gaver til Filuca her, hun gider jo ikke legetøj, så det er mest småting som opgavebøger, Hits for kids cd, og ja så mener hun at hun ønsker sig en ipod, men jeg ved ikke.....

Milas er jo fuldstændig vild med sit Thomas tog og bane som er en blanding af Thomas tog ting og Brio... De passer sammen...

Han får besøg af Julemanden i starten af dec, så han skal ha' noget til sin togbane der, for han skal jo aflevere sine sutter.....

Men hvad han så skal ha' i julegave ved jeg ikke lige, måske lidt kedeligt at give ham mere til banen selvom jeg ved han IKKE vil se det som kedeligt  Han er helt elektrisk i BR når han ser de ting til banen han IKKE har.....

Ja hvor er det lige de har det fra.. en ipod..!!!! og helt seriøst.. Freya siger s** det samme.. "sådan en man kan hører musik på og har inde i ørene.. jeg har set den i fjernsynet..sådan en med I.." Det er så det Freya siger..!!!!

Hun leger heller ikke rigtigt med noget.. tror det er sådan samme stil som Filuca.. opgavebøger, musik og stadig hendes ds'er.. Men jeg er virkelig på bar bund, hvad hun skal have i år.. Det var så "nemt" sidste år.. der ønskede hun sig jo ds'eren og fik den jo.. men i år.. hmm..

Loke er vild med biler.. biler biler biler så det bliver noget i den stil han skal have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.