nkkefoldsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. november 2010

dunja

hej alle sammen.

jeg sidder lige og undre mig over hvorfor jeg skal betale 1200kr for en nakkefoldsscanning når der er så mange andre der får det gratis på hospitalerne.

min læge bedte mig om at bestille en tid på en hjemmeside og der så jeg prisen er 1200kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

C-Posey

Det lyder helt forkert  har aldrig hørt før at man selv skulle betale, mener da at ALLE har ret til 2 scanninger på off. hospital, nakkefold og den anden som jeg ikke kan huske hvad de kalder , jeg ville lige hive fat i din læge igen, og høre om ikke i har snakket forbi hinanden.

Anmeld

1. november 2010

mullesmith2

Hvor bor du?? Du skal ikke betale det selv.

Anmeld

1. november 2010

dunja

jeg bor på amager.

jeg tror ikk vi har snakket forbi hinanden, for hun skrev hjemmesiden ned og bedte mig om at bestille en tid der. det er på en privatklinik.

jeg tror også jeg ringer til hende imorgen for jeg synes også det virker meget underligt.

Anmeld

1. november 2010

Chewy

Ej, det skal du da ikke. Det er en obligatorisk og gratis skanning, så det skal du altså ikke. Ring du bare til hende og sig, hun skal henvise dig til et sygehus.

Held og lykke med det

Anmeld

1. november 2010

dunja

det vil jeg gøre

mange tak

Anmeld

1. november 2010

AA10

patricia skriver:

det vil jeg gøre

mange tak

kn du gruppe 2 på sygesikring..? måske det kan være derfor for ellers er nf da gratis

Anmeld

1. november 2010

C-Posey

patricia skriver:

jeg bor på amager.

jeg tror ikk vi har snakket forbi hinanden, for hun skrev hjemmesiden ned og bedte mig om at bestille en tid der. det er på en privatklinik.

jeg tror også jeg ringer til hende imorgen for jeg synes også det virker meget underligt.

Det forstår jeg ikke noget af  for ville da mene at hun bare skulle sende dig videre til det sygehus du vil tilknyttes til, og så kalder de dig ind til scanning... Sådan foregik det hos mig i hvertfald.

Men ja giv dem lige et ring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.