Vis mig jeres vinterjakker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. november 2010

qp

Jeg mangler virkelig en god, varm, solid og lækker vinterjakke men der er jo så mange derude og jeg kan slet ikke finde ud af det!

Smid et pr fotos på og fortæl mig hvorfor netop den vinterjakke som DU har valgt bare ikke er mindre end fantastisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

otlitrom

Jeg har denne i sort, fra MbyM. Jeg har fået den af kæresten i gave, da vi fandt ud af at jeg er gravid. Der bliver nemlig fin plads til maven vinteren over! Den er dejlig varm, og den høje krave er SÅ dejlig. Eneste minus er, at den nederste "flap" godt kan blæse op, hvis det blæser.. Men det er kun sket få gange...

http://www.fashionarena.net/Kvinder/Produkter/300161/mbym-jakke.aspx

Anmeld

1. november 2010

Mette.

Jeg hopper med på Kittys anbefaling. Har fået samme jakke for en måned siden i mørk blå - og den er bare sååå lækker.

Før havde jeg en North Face med pels på huen og bælte om livet. Den var vildt varm, men synes bare den var meget stor i det, så man så kæmpe ud.

Anmeld

1. november 2010

Loa

Har ikke lige noget billede af mig i jakken lige nu, men har en fra vero moda, der bare er skæppe skøn, den varmer selvom jeg kun har en top inden under (i 4 graders blæst i Olso, bestod den prøven) Ingen blæst ind i ærmerne eller noget...

Faren er dog at vil man have en unik jakke alle andre ikke har skal man nok ikke købe denne

Jeg er dog ligeglad, gider bare ikke fryse når jeg går tur med hund og barnevogn

Anmeld

9. november 2010

DK

Hej tøser

Er det denne MbyM jakke i tænker på?

Jakker til kvinder Mbym jakke [752612073]

Sådan en har jeg nemlig også købt! Min er bare mørkeblå og jeg er rigtig glad for den! Der er indtil nu også masser af plads til maven!

Anmeld

9. november 2010

Mette.

Hej tøser

Er det denne MbyM jakke i tænker på?

Jakker til kvinder Mbym jakke [752612073]

Sådan en har jeg nemlig også købt! Min er bare mørkeblå og jeg er rigtig glad for den! Der er indtil nu også masser af plads til maven!

Præcis den jakke jeg mente Jeg har også fået den i mørk blå.

Anmeld

9. november 2010

DK

Præcis den jakke jeg mente Jeg har også fået den i mørk blå.

Ihhh så er vi to jo super lækre!!! Det eneste der er lidt ærgerligt er at der ikke er plads til et halstørklæde. Jeg elsker normalt halstørklæder, men det kan man ikke have inde i kraven. Men tilgengæld så er det fedt når den er lukket, og lidt "rullekrave"-agtig!

Anmeld

9. november 2010

Mette.

DK skriver:

Ihhh så er vi to jo super lækre!!! Det eneste der er lidt ærgerligt er at der ikke er plads til et halstørklæde. Jeg elsker normalt halstørklæder, men det kan man ikke have inde i kraven. Men tilgengæld så er det fedt når den er lukket, og lidt "rullekrave"-agtig!

Ja, det må vi bestemt være.

Mm, der er ikke så meget plads hvis man lukker den helt op, men jeg synes at hvis man folder kraven ned og kun knapper de to nederste knapper, er der fint plads til et godt halstørklæde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.