Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
g.seerup skriver: Her er et par billeder af Viktor taget her i weekenden..han bliver 7 uger imorgen
Her er et par billeder af Viktor taget her i weekenden..han bliver 7 uger imorgen
Sikke smil, og så dygtig han er til at holde hovedet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Adam - 7½ uge
noname skriver: Hende Emiliemus, er bare så lækker... hun ligner en der tænker "ihhh mor tar du nu billeder IGEN"
Hende Emiliemus, er bare så lækker... hun ligner en der tænker "ihhh mor tar du nu billeder IGEN"
Tak søde, ditto med C, hun er nu også en lækker bebs !
D & A's mor skriver: Adam - 7½ uge
Hvor er han skøøn!
Risen skriver: Det her er nu også godt men det synes man sikkert alle er som mor
Det her er nu også godt men det synes man sikkert alle er som mor
Ihhh, baby-smil er bare såååå dejlige, man bliver jo helt blød i knæene
Milas-Kian født. d 26 aug
noname skriver: Sad i nat da jeg var oppe for at amme og tænkte på om vi ikke skal se det bedste billede af vores babyer fra Oktober måned???? Jeg kan starte, her er Caroline på hendes 3 mdrs. dag glæder mig til at se jeres oktober billede
Sad i nat da jeg var oppe for at amme og tænkte på om vi ikke skal se det bedste billede af vores babyer fra Oktober måned????
Jeg kan starte, her er Caroline på hendes 3 mdrs. dag
glæder mig til at se jeres oktober billede
Hun er altså en lækkermås... Godt vi har skrevet os op på venteliste
Hvor er han bare nuser og stor Hvad var hans fødselvægt?
Risen skriver: Hvor er han bare nuser og stor Hvad var hans fødselvægt?
tak tak
ja han er en stor dreng, vejede 4580 g og var 55 cm da han blev født, og har nu en kampvægt på 5860 g og er 60 cm
g.seerup skriver: tak tak ja han er en stor dreng, vejede 4580 g og var 55 cm da han blev født, og har nu en kampvægt på 5860 g og er 60 cm
Sådan! Hold da op Hvordan fødte du? Kejsersnit eller alm. fødsel?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128