Hvorfor er det lige.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2008

st

at man ikke lærer af sidste gang man liiiiige troede man kunne nå et fad inde i ovnen uden at tage pladen ud først. Jeg gjorde det igen igen igen i går, og sidder nu med en klam vabel på min tommelfinger. Det er utroligt.

Jeg må da snart huske at huske på hvad der skete sidste gang. :P

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2008

3rollinger

Ja, man skulle tro man bliver klogere. Men dovenskaben maa overmande én gang paa gang. :D Jeg kender det selv udemaerket. Khike siger ofte til mig naar jeg skal lave mad "Nu skal du ikke braende dig eller skaerer dig". Men man skal jo videre i sit liv og kan ikke bruge uanede maengder af tid paa saadanne ting.

Maaske skal du bare faa bedre styr paa balancenerven saa du bedre kan styre fadet ind og ud uden at braende dig :D

(H)
st

Anmeld

10. august 2008

nilles

ha ha ja du har ret...og lige når man har gjort det ved man udemærket hvor dum man har været!! >(

Kender det så udemærket - kan knap nok komme i nærheden af køkkenet uden at komme til skade!

Stakkels dig, god bedring :)

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

st skriver:

at man ikke lærer af sidste gang man liiiiige troede man kunne nå et fad inde i ovnen uden at tage pladen ud først. Jeg gjorde det igen igen igen i går, og sidder nu med en klam vabel på min tommelfinger. Det er utroligt.

Jeg må da snart huske at huske på hvad der skete sidste gang. :P

st.

Hahahaha grineren, jeg kunne have skrevet det indlæg gange flere :P
(H) fra Tina der heller ikke lærer af sine fejltagelser :$

Anmeld

10. august 2008

Munder

hihihi, efter flere af lignende uheld, købte vi en træk-ud-ovn (hvor hele ovne bliver trukket med ud.) Siden da, har jeg været forskånet fra diverse brændmærker.....Men hvad gør man ved de skarpe knive:S:)):))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.