Klynk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Sky

Ja...selvom jeg i dag kun er i 39+0 og derfor i princippet slet ingen ret har til at klynke (endnu) så gør jeg det lige lidt alligevel

Er mega-max-meget-helt-og-aldeles træt af at være gravid og vil bare ha baby ud NU!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kan mærke at hun ligger helt nede i bækkenet og jeg har et væld af plukkeveer hele dagen lang. Det er ikke sådan nogen der gør rigtig nas, men de bider lidt, og så bliver det ikke til mere. Hun rammer tit nogle nerver så det jager helt vildt i underlivet og ned i benene...avs...

Ja ville ikke så meget med det her indlæg andet end at ynke...og hun skal være yderst velkommen i løbet af den næste uge...gud nåde og trøste de mennesker der skal være i nærheden af mig hvis jeg går over tid for jeg bliver da helt og aldeles u-udholdelig

Øv...Sky, 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

morNov2010

I soooooo hear you.

Jeg er altså kun 38+3, men har det præcis på samme måde som dig. Dagene slæber sig afsted og jeg går bare og mærker efter om der da ikke snart sker noget. Bare en lille gåtur ud til bilen resulterer i en masse plukveer, og synes bare det hele er sååå tungt nu... og så er det gulv der altså bare lige pludselig kommet SÅ meget længere væk end det plejer at være.

med håb om en snarlig fødsel til både dig og mig

Mette

Anmeld

2. november 2010

Sky

morNov2010 skriver:

I soooooo hear you.

Jeg er altså kun 38+3, men har det præcis på samme måde som dig. Dagene slæber sig afsted og jeg går bare og mærker efter om der da ikke snart sker noget. Bare en lille gåtur ud til bilen resulterer i en masse plukveer, og synes bare det hele er sååå tungt nu... og så er det gulv der altså bare lige pludselig kommet SÅ meget længere væk end det plejer at være.

med håb om en snarlig fødsel til både dig og mig

Mette

GUD hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der føler det som om at det her er den længste rejse jeg nogensinde har været på...

Er lige kommet hjem fra sidste jordemoderbesøg (som jeg jo havde håbet på ikke blev relevant fordi min plan var at føde inden ) og nu synes jeg alligevel at der er et lille lys for enden af tunlen. Min termin er på søndag den 7. - hvis jeg ikke har født der vil hun gerne se mig igen på tirsdag til samtale om igangsættelse. Derefter får man en tid i 41+3 til igangsættelse og det vil sige at jeg SENEST bliver sat til at føde den 17. November...ja ja, der er 100 år til, men oppe i mit hoved er det bare SÅ rart at der lissom er en slutdato for det her graviditetshalløj 

Men ja! - vi håber på en snarlig fødsel til os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.