Hej igen Trine ;)
Jeg tror også, vi har den der bog, du omtaler - og det var da en god ide lige at forlænge det med lidt ekstra om, at man ikke bruger sut, når man er blevet storesøster. Tror måske bare, jeg skal finde på noget andet, da Emma jo trods alt har været storesøster i 1½ år nu :D
Jeg må se om ikke, jeg kan være lidt kreativ - plejer at være ret god til at hitte på ;)
Clara tror jeg ikke, vi får sutten fra lige foreløbig - men det er også ok, hun er jo så lille. Har du tænkt dig at prøve at få sutten fra Daniel på nuværende tidspunkt??
Personligt synes jeg det er ok, at de har sut til de er 3, men så synes jeg altså også at det ser lidt tåbeligt ud - altså jeg mener, de er ved at blive så store, og så med en ordentlig prop i munden, tjah :D - og så brugte jeg selv sut så længe, så mine tænder virkelig tog skade af det, og jeg måtte ha munden proppet med bøjler og alverdens utøj i 100 år, øv øv.
Ok det var vel ikke kun suttens skyld at minde tænder var kastet ind i kæften på mig :)), men noget af skylden har den vel haft mon ikk :D
Endnu engang tusind tak for dit svar - har allerede taget de allerførste spæde skridt imod at gøre alvor af det ;)
Knus fra Anja, Emma og Clara ;)
Anmeld