Hvad skal min søn hedde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad lyder pænest?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.003 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

fit_fys

Hej piger!

Er lidt i et dilemma ang. min søns navn. Både min man og jeg er enige om Viktor og Thomsen, men vi ved ikk helt om han skal ha et mellemnavn, altså Emil. Har altid synes navnet var pænt og da jeg selv har et mellemnavn, synes jeg det er meget naturligt at min søn får et. Min mand er ligeglad, men jeg synes der er en lidt bedre "rytme" i navnet med et mellemnavn. Men vil lige høre jer ad... Hvad lyder pænest? Begrund gerne...

Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Sofia

Jeg synes Viktor Emil Thomsen lyder fint, men har alligevel stemt uden Emil, da jeg synes Emil er blevet så brugt og rigtig mange tager det ind som et mellemnavn, så tror jeg synes det er mere originalt og to the point med Viktor Thomsen. 

Anmeld

31. oktober 2010

Maja88

T.K. skriver:

Hej piger!

Er lidt i et dilemma ang. min søns navn. Både min man og jeg er enige om Viktor og Thomsen, men vi ved ikk helt om han skal ha et mellemnavn, altså Emil. Har altid synes navnet var pænt og da jeg selv har et mellemnavn, synes jeg det er meget naturligt at min søn får et. Min mand er ligeglad, men jeg synes der er en lidt bedre "rytme" i navnet med et mellemnavn. Men vil lige høre jer ad... Hvad lyder pænest? Begrund gerne...

Tine

synes lidt at det uden mellemnavnet kommer til at lyde som en gammel gammel mand....

men når der kommer et emil ind så lyder det meget mere frisk

Anmeld

31. oktober 2010

Moaaar <3

har stemt på Viktor Emil Thomsen... det lyder godt med det Emil imellem

Anmeld

31. oktober 2010

Mathilde

Viktor Emil Thomsen

Anmeld

31. oktober 2010

Sphynxlover

Emil Victor Thomsen

Anmeld

31. oktober 2010

Kruse90

Victor Emil Thomsen søøde
det lyder super dejligt. Så det syntes jeg

Hvordan går det ellers smukke?

Anmeld

31. oktober 2010

twinboys

T.K. skriver:

Hej piger!

Tine

Viktor Emil Thomsen

Anmeld

31. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kender en lille gut med navnet Victor Emil. Det er meget meget fint, men jeg kan lige begge dele. Synes ikke det lyder gammelt eller disharmonerende af, at der ikke er et mellemnavn...

Så blankt herfra

Anmeld

31. oktober 2010

dorthemus

Er ikke altid tilhænger af mellemnavne men har alligevel stemt for Emil som mellemnavn..synes det ser pænt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.