hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. august 2008

Muffinmus

Her er stadig lidt kvalme i ny og næ... brysterne er slet ikke store og ømme som sidst, men vorterne er super følsomme denne her gang. Glæder mig til første lægebesøg i næste uige så jeg kan få den længe ventede vandrejournal..ih det bliver godt at få papir på det:)
ellers glæder jeg mig til NF som vel bliver sidst i august/først i sep.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

lineob

Hej. Det lyder som om du har det meget godt ... og måske er lidt utålmodig ligesom mig :D Jeg ser også frem til 1. lægebesøg, men lægen er først tilbage i næste uge.
Jeg har ikke rigtig kvalme (kun hvis jeg fiser og farer rundt og stresser lidt ....). Vorterne har været ømme, nu er det ved at være hele brystet. Synes også fordøjelsen går meget sløvt ... men det der med fibre og masser af vand er jeg vist heller ikke alt for god til. Og så er jeg TRÆT ;)

Anmeld

11. august 2008

D.B.L

Her er kvalmen rykket ind med stpr styrke desværre. Jeg har kvalme døgnets 24 timer, og har svært ved at holde noget i mig. Kaster op flere gange gennem min arbejdsdag :( Ret klamt når man står med kunder hele dagen. Havde det slet ikke så skidt med Ella.

Min hud er gået total amok, har små knopper i hele ansigtet og mine bryster er meget ømme. Kan ikke sove på maven længere.

Jeg skal til første lægebesøg onsdag (8+4), håber hun kan hjælpe lidt. Har prøvet alle husmorråd uden succes. Overvejer akupunktur.

Derudover er jeg træt som et ondt år. Husker min sidste graviditet som lyserød, denne er pt. snarrere lysegrå

Anmeld

14. maj 2009

Mira0911

Jeg vil så sige det er den værste graviditet jeg har været igennem.. Jeg kastede op indtil jeg i var 7 mdr henne... det var rigtig ubehageligt... Kunne ikke holde maden i mig.. Men Julie tog fint på, kunne jeg ikke få til at hænge sammen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.