til flytter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Omerovic

Hej piiiger

Ja som overskriften siger, må jeg vist indrømme overfor mig selv, at jeg venter et november barn og ikke oktober Jeg havde termin d. 28 okt. meeen når vi nu er på den sidste dag i okt. Så springer jeg her ovre til jer <3 for lille manden har ikke givet nogle tegn til at han har planer om, at komme til verden i dag

så nu tager jeg en dag af gangen og håber konstant at han giver et signal om det er snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

morNov2010

velkommen til.. men æv hvor træls for dig at du bliver nødt til at flytte terminsgruppe.

Håber for dig, at du får et 01.11.10 barn. Synes det er en fed dato.

Kh Mette, 38+3

Anmeld

31. oktober 2010

Omerovic

morNov2010 skriver:

velkommen til.. men æv hvor træls for dig at du bliver nødt til at flytte terminsgruppe.

Håber for dig, at du får et 01.11.10 barn. Synes det er en fed dato.

Kh Mette, 38+3

tak ja det er lidt træls..

sjovt du siger det, jeg sagde det lige til manden i går at det ville være en god dag, pga tallende hehe

Anmeld

1. november 2010

isimaven

Omerovic skriver:

Hej piiiger

Ja som overskriften siger, må jeg vist indrømme overfor mig selv, at jeg venter et november barn og ikke oktober Jeg havde termin d. 28 okt. meeen når vi nu er på den sidste dag i okt. Så springer jeg her ovre til jer <3 for lille manden har ikke givet nogle tegn til at han har planer om, at komme til verden i dag

så nu tager jeg en dag af gangen og håber konstant at han giver et signal om det er snart

jamen velkommen til her i november gruppen

så er det vel på sin plads at puste lidt vestøv din vej og håbe at der snart kommer gang i føderiet
pøj pøj med det!!

Rakel 36+0 i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.