Hej
Det der med plukveer synes jeg bare er så svært, så har brug for lidt hjælp til at forstå hvor meget jeg skal passe på.
Vi har nogle vener som er ved at renovere og det har vi hjulpet med. I går skulle der så flyttes og jeg hjalp godt til - dog ikke med de alt for tunge ting. Det gik rigtig fint og der var ikke andet at mærke end at jeg blev mere forpustet på turene op og ned af trapperne end før graviditet og jeg havde lidt plukveer, men ikke noget at skrive hjem om. Senere på aftenen begyndte læn, hofter og ben at gøre mere og mere ondt, men jeg skulle liige gøre det sidste læs færdigt. Til sidst kunne jeg ikke bukke mig forover for de ømme hofter. Jeg holdte en lille pause og brugte resten af aftenen(+natten til kl. 2) på at pakke ud. Pakkede bare tøj ud, så det var ikke tungt. Ved 2 tiden fik jeg simpelthen så ondt i maven og i siderne (+hofter og læn). Plukveerne var simpelthen så slemme at jeg kun kunne ligge ned.
Vi har sovet hele formiddagen, men jeg har vågnet mange gange fordi det gjorde ondt over alt.
Piger, det jeg gerne vil vide er, om jeg udsætter mit barn for noget farligt, eller om det er en smerte jeg skal lære at leve med? Jeg ønsker ikke at det skal gå ud over mit barn
Vh Carina 29+2
Anmeld