entre belysning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.595 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

henh01

Mangler inspiration... Hvilken slags lampe har du i din entre/gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

otlitrom

Vi har en ca 8 meter lang fordelergang. Vi har to rispapirslamper, en i hver ende. Begge med et lidt dæmpet/gulligt lys. På væggen ca midt i gangen, har jeg en væg-stage med plads til 5 fyrfadslys. Den er tængt, når vi har gæster og det andet lys virker for voldsomt...

Anmeld

30. oktober 2010

henh01

kitty skriver:

Vi har en ca 8 meter lang fordelergang. Vi har to rispapirslamper, en i hver ende. Begge med et lidt dæmpet/gulligt lys. På væggen ca midt i gangen, har jeg en væg-stage med plads til 5 fyrfadslys. Den er tængt, når vi har gæster og det andet lys virker for voldsomt...

Jeg har en lille gang, hvor jeg i et indhak hjørne agtigt noget har en troldegren hængende med 3 fyrfadslys i lygter. Men kæresten har nu fået computerbord derude i et andet indhak og derfor mangler der nu noget lys! Mangler bare inspiration. Rislamper tror jeg ikke vi har højt nok til loftet til.

Anmeld

31. oktober 2010

henh01

Der må være andre der har lys i sin entre??

Anmeld

31. oktober 2010

Maja_4000

Vi har den her .. Godt nok med en anden plade i , men den kan jeg ikke lige finde på hjemmesiden :p Synes den giver godt lys men uden det er for skarpt (:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S39877834

Anmeld

31. oktober 2010

Karina84

Vi har lige sat en lampe op væggen over et spejl. Det er sådan en skinne agtig ting med 3 spots som man kan få alle steder, vores er bare en af de billige fra BILKA. Det er dejligt at man kan vende dem som det nu passer og alt efter hvor meget lys man vil ha derude.

Anmeld

31. oktober 2010

henh01

Maja_4000 skriver:

Vi har den her .. Godt nok med en anden plade i , men den kan jeg ikke lige finde på hjemmesiden :p Synes den giver godt lys men uden det er for skarpt (:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S39877834

Kan man sætte den i loftet eller er det til væggen?

Anmeld

31. oktober 2010

henh01

Karina84 skriver:

Vi har lige sat en lampe op væggen over et spejl. Det er sådan en skinne agtig ting med 3 spots som man kan få alle steder, vores er bare en af de billige fra BILKA. Det er dejligt at man kan vende dem som det nu passer og alt efter hvor meget lys man vil ha derude.

Overvejede også noget i den stil, men er bare blevet helt forelsket i en Pendel med prismer i sort, men den er ikke til at få fat i nogle steder

Anmeld

31. oktober 2010

Maja_4000

henh01 skriver:

Kan man sætte den i loftet eller er det til væggen?

Vores sidder på væggen over en dør (vores entre er meget lille - Til gengæld er der højt til loftet ) Vores vender så den anden vej , altså vandret ..

Anmeld

31. oktober 2010

SaNiNa

Her kigger jeg lige med for vi skal have os en lampe vi har ikke nogen lige nu.

Så håber der er nogle flere som vil sætte billede ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.