Barsels-spørgsmål (økonomisk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

otlitrom

Hej kloge hoveder

Ved godt det er tidligt at spørge, er kun 6+1. Men det er godt at være forberedt

Jeg har termin 24.06.11, ca 14 dage efter min afsluttende bacheloreksamen som sygeplejerske. Hvordan finder jeg ud af, hvad jeg rent økonomisk vil få udbetalt i barsel? Jeg vil jo ikke være tilknyttet et job. Vil jeg få en form for barselsdagpenge? Hvis ja, hvad er summen så på?

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Mira0911

Hvis du får penge fra kommunen under din barsel, så vil du få 13096,- før skat.

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Hvis du får penge fra kommunen under din barsel, så vil du få 13096,- før skat.

Hold da op! Det er da liiidt mere end den SU jeg får i øjeblikket Ikke så tosset!

Anmeld

30. oktober 2010

Mira0911

kitty skriver:

Hold da op! Det er da liiidt mere end den SU jeg får i øjeblikket Ikke så tosset!

Det er jo kun dejligt... :) 

Anmeld

1. november 2010

mor til lille emma

jeg får ca 15000 fra kommunen før skat.. og jeg er på barsel

Anmeld

1. november 2010

Mira0911

mor til lille emma skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre`? Er du enlig? 

Anmeld

1. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Hej kloge hoveder

Ved godt det er tidligt at spørge, er kun 6+1. Men det er godt at være forberedt

Jeg har termin 24.06.11, ca 14 dage efter min afsluttende bacheloreksamen som sygeplejerske. Hvordan finder jeg ud af, hvad jeg rent økonomisk vil få udbetalt i barsel? Jeg vil jo ikke være tilknyttet et job. Vil jeg få en form for barselsdagpenge? Hvis ja, hvad er summen så på?

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Så vidt jeg ved kan du melde dig ind i en A kasse inden 14 dage efter endt Bachelor og så få dagpenge. Min veninde var i præcis samme situation som dig da hun fik sin søn, og hun fik barselsdagpenge....

Anmeld

2. november 2010

NatasjaL

mor til lille emma skriver:

Det er ikke ren kontanthjælp ihvertfald så.

Anmeld

2. november 2010

SHERO

Jeg får ca. 15.000 kr... Men det er svært at svare på, for det kommer an på løn, tillæg og timer hvis man er i arbejde...

Men eftersom du bliver ledig efter uddannelse og får du vist hvad der svare til enden kontanthjælp... I hvert fald sådan jeg forstår det der står på borger.dk. Men hvad det beløb er ved jeg ikke...

Anmeld

2. november 2010

klmf

Du skal melde dig ind i a-kassen, så mener jeg også du kan få barselsdagpenge.... Gå ind på dsa.dk, der kan du læse mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.