Så er Bimmeren blevet 3D filmet på kryds og tværs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

DK

Og han var så fin! Først og fremmest er han stor nok!! Hans vægt var 1286 gram, hvilket ligger lige over gennemsnitskurven så det var bare sååå skønt! Pyhh....

Han sparkede og rodede rundt og var alt i alt en være bulder-basse mens han blev scannet! Men ellers så alt bare rigtig fint ud til 2D scanningen.

Bagefter gik hun over til 3D scanningen. Hans hoved ligger heelt nede i bækkenet, og han havde kinden godt most op af moderkagen. Den er åbenbart varm og hyggelig at ligge ind til. Men han var artig og tog ansigtet lidt ud og vi fik fine billeder af ham! Han havde fine tykke kinder og en lille opstopper næse!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Diana...

ÅHHH hvor er han sød  Ej jeg fik helt tåre i øjnene jeg husker det så tydeligt med Lucas det er bare så fantastisk at se altså  

Glæder mig til det er min tur. 

Dejligt at vægten bare er super og alt ser fint ud.

Tak fordi vi måtte kikke med 

Knus Diana

Anmeld

30. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhhh både Niklas og jeg synes han ser SÅ skøn ud - jeg er enig med Diana - de går lige i tårekanalerne, de billeder!!! Selvom vores egentlig var ret dårlige, de fleste af dem... MEN han er da bare smuk smuk smuk som sine forældre - ikke overraskende

Hvordan var det så at ligge der og kigge på ham?

Anmeld

31. oktober 2010

Moaaar <3

Orrhhhh ..... hvor er det nogen skønne billeder , nej hvor ser han dejlig ud !

Glæder mig også til næste weekend hvor vi skal til 3 D
Håber ikke han ligger helt keglet så vi ikke kan få nogen gode billeder.

Anmeld

31. oktober 2010

Riksen

Hvor er han sød. Det er virkelig flotte billeder! Er helt misundelig, for vores Karla havde absolut ikke lyst til at ansigtet væk fra moderkagen, som hun også lå og puttede på, og armene som hun også havde foran ansigtet, var hun heller ikke meget for at flytte, så vi har lidt uldne billeder af hendes hoved, men til gengæld masser af gode af hendes bagdel

Uh, det er så fantastisk at se ens bebs til scanning.

Dejligt at bimmeren kan følge med vægtmæssigt.

Anmeld

31. oktober 2010

Mettemus

Årh hvor er det nogle dejlige billeder! Bliver dødmisundelig. Hvor ser han bare skøn og fint buttet ud. Tillykke med en veloverstået scanning, fine tal og en lækker lille Bimmer. Jeg forestiller mig at i nu er endnu mere utålmodige for at få ham ud? Jeg glæder mig i hvert fald til din FB... om ikke så længe. Jeg gætter på d. 11/1 '11!

Anmeld

31. oktober 2010

Sofia

Sikke en sød lille størrelse, jeg er især vild med billedet af fusserne, de ser sådan helt perfekte ud, og små og søde.

Anmeld

31. oktober 2010

DK

Altså vi synes jo også bare han er så fin!! Det var helt vildt at se, men jeg blev faktisk ikke rørt. Jeg blev mere sådan... vildt overrasket over at han rent faktisk ER en rigtig baby allerede! Det var sindsygt! Jeg blev helt: ejj, er du nu sikker på det ikke bare er en video du sætter på? Altså ER det der vores baby? Men det er det!! Med kuglerundt hoved og opstoppernæse og det hele! Heldigvis

Anmeld

31. oktober 2010

Malonde1985

Han ser super fin ud  rigtig gode billeder, og hvor er det dejligt at høre at han vokser som han skal!

Ser frem til vores 3d-scanning d. 18 november .. håber vi kan få nogle ligeså gode billeder af vores dreng. Har også på fornemmelsen at han ligger med hovedet nedad, eftersom jeg får enormt mange spark oppe ved ribbenene

Anmeld

1. november 2010

Kats

Sikke nogle fine flotte billeder af herren!
Jeg tror også, vi skal have lavet nogle flere 4D!Det hele bliver så virkeligt... og det er super hyggeligt at se lidt former i det lille ansigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.