så kom dog ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Omerovic

Endnu en brokke indlæg..

Jeg kan ikke overskue at være gravid mere, eller det skal siges jeg elsker min dejlige runde mave og den tætte kontakt med vores lille prins. Meeen jeg vil så gerne have ham ud i min arme  Jeg er nu 40+3 OG jeg vil føøøde hehe..

Er der nogle af jer der har nolge gode ideer om selv at sætte fødselsen igang, jeg ved at amrikans olie ik giver det store, min mor gjorde det med min lillebror og fik slem dirra hehe. Jeg skal igang med at bage en kage om lidt, som siges der skulle hjælpe Nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Kildebakken

Det gælder vel bare om at planlægge et eller andet du har vildt meget lyst til, så kommer den lille nok...

Samme logik som dengang bussen altid viste sig i det fjerne lige i det øjeblik man tændte cigaretten:-)

Håber der snart sker noget...

Anmeld

30. oktober 2010

Pige2009

Omerovic skriver:

Endnu en brokke indlæg..

Jeg kan ikke overskue at være gravid mere, eller det skal siges jeg elsker min dejlige runde mave og den tætte kontakt med vores lille prins. Meeen jeg vil så gerne have ham ud i min arme  Jeg er nu 40+3 OG jeg vil føøøde hehe..

Er der nogle af jer der har nolge gode ideer om selv at sætte fødselsen igang, jeg ved at amrikans olie ik giver det store, min mor gjorde det med min lillebror og fik slem dirra hehe. Jeg skal igang med at bage en kage om lidt, som siges der skulle hjælpe Nu må vi se

Det findes INGEN midler til at du selv kan sætte fødslen i gang Tålmodighed er en dyd. Jeg fødste først selv 42+1.

Håber snart du får guldklumpen ud

Anmeld

30. oktober 2010

Alberts/

tror det bedste råd jeg har er at slappe af, så kommer dine veer nemmere(; og du har brug for en masse energi.

Anmeld

30. oktober 2010

Omerovic

Tak for råddene..

Jeg har os selv tænkt på det med at planlægge noget jeg rigtigt gerne vil : o) det er bare lige med at finde ud af hvad det så er

Anmeld

1. november 2010

mullesmith2

Jeg vil virkelig også gerne bare have det overstået nu, har gjort rent og virkelig bare lavet alt muligt fysisk (så vidt muligt) her på det sidste for at få noget igang, men der sker sku ikke en skid. ØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.