Maria82

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. august 2008

Stumpen

Hvordan er det gået i dag???
(H) Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2008

Heidimed lea

ja jeg venter også med spænding på at høre til din lille spire.
knus heidu(H)

Anmeld

8. august 2008

82Miraklet

Hej Piger... Ja tak det gik ok... Vi fik da målt en Nf denne gang :) men men men den sakker bag ud med sin størrelse og nu ligger vi 1 uge bagud i forhold til de første 3 scanninger.. Den har valgt at vokse i sit eget tempo... Og ja så må vi tage den derfra Alle mine blodprøver var fine og risikoen for down var 1:20632 så det var jo fint.. han scannede mig rigtigt længe og gik alt igennem fra top til tå og han fandt INTET unormalt, bortset fra størrelsen... Dog kunne han stadig konstatere at min livmoder er irreteret og han kunne også på scanningen se sammentrækninger så hvis jeg ikke stopper med at bløde inden for de næste 14 dage bliver det en indlæggelse frem til 25. svangerskabsuge....:'( Og det har jeg bare ikke lyst til... Så nu står den på ro herhjemme og håber vi kan få lidt ro på det hele indenfor de næste 14 dage.. tak fordi I tænkte på mig.. Knus Maria 13+0 (14+0)

Anmeld

8. august 2008

Stumpen

Godt at høre at h?n vokser... Måske er det bare en lille spirrevip I skal have jer.. Krydser fingre for at blødningen går i sig selv igen, for det ville da være træls at skulle indlægges i så mange uger, men for bettes skyld kan det jo blive nødvendigt...
Mange tanker og (H) herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.