Så er det i næste uge det går løs igen.
Onsdag skal jeg på jernalderkursus på studiet, hvor vi er fire liniefagsgrupper, der skal agere beboere på en jernalderplads, mens vi underviser skolebørn i div. færdigheder.
Jeg er på hjemkundskabsholdet, så jeg skal rende rundt i en gammel hørsæk (eller noget der ligner ;) ), og undervise i, hvordan man lavede mad dengang.
Jeg glæder mig helt vildt :D Håber vejret bliver godt.
De sidste dage inden skal nydes i fulde drag.
Her til morgen skulle Sef op lidt over 5, da han mødte tidligt. Jeg kunne bare vende mig om på den anden side
På et tidspunkt vågnede Tristan og Sef bar ham ind til mig i sengen. Så sov vi videre til kl 7 og havde en super hyggelig morgen indtil vi kørte i DP (L)
Senere idag skal jeg sidde i sofaen og se åbningscermoni og derefter hente Tristan hjem til noget eftermiddagshygge.
Imorgen skal jeg spise brunch med en skøn studiekammerat, som jeg ikke har set hele sommeren, inden hende og kæresten tager til Paris søndag. Der efter tager Sef, Tristan og jeg til et stort loppemarked - elsker loppemarkeder :D
Søndag regner vi med at tage på en tur med et gammelt damplokomotiv, der kører en to-timers tur rundt i nogle skønne områder i Aalborg.
Mandag skal jeg læse lidt op til kurset og tirsdag står den på klipning :D og tandlæge :(
Jeg skal sidde model for en elev hos en af Aalborgs hippe frisører, så det bliver spændende at se resultatet 8D
Og så er den ferie ovre.
Jeg glæder mig vildt til at komme igang på studiet igen...især fordi jeg skal have to nye fag og ikke er "belemret" med min virkelig anstrængende og umodne stamklasse mere end tre timer om ugen 8D8D8D
Nu vil jeg til at rydde lidt op i jordhulen og få vasket vinduer + gjort nogle af de ting, der bare ikke er så meget tid til, når først hverdagen kører igen.
Håber I alle får en smuk dag og en fantastisk weekend.
Knus
Rikke (H)(H)(H)
...der stadig er ovenpå efter gårsdagens Aquarelax-tur
Anmeld