Syg,syg,syyyyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ak,det vil ingen ende tage herhjemme.Først har Alexander haft rigtig dårlig mave i næsten 14 dage og sovet rigtig dårligt om natten.Så får han noget mærkeligt udslæt.Den dag vi så tager til lægen går det selvfølgelig bedre.Udslættet er typisk virus udslæt,siger lægen,og det har sikkert været rota virus,men hvis det kommer igen skal vi sende en afføringsprøve afsted.Og det gjorde det selvfølgelig dagen efter!

I dag har vi så været ved ørelægen,bare for at være sikker på at der ikke er noget der driller der,og det er der heldigvis ikke,men nu er han så blevet så snot forkølet at han næsten ikke kan trække vejret og han hoster og græder og sover ikke.

Neeej,hvor er det bare hårdt,dag efter dag efter dag...og aften...og nat.

Ville ikke rigtig noget udover at beklage mig lidt.God weekend de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

TbCp

Det er bare hårdt!!!

Hele det første 1/2 år Liva gik i dagpleje var hun syg hver 2. uge.
Det er drønhårdt for forældrene og skide synd for ungerne

God bedring med ham!

Anmeld

29. oktober 2010

Pernilleh

TbCp skriver:

Det er bare hårdt!!!

Hele det første 1/2 år Liva gik i dagpleje var hun syg hver 2. uge.
Det er drønhårdt for forældrene og skide synd for ungerne

God bedring med ham!

Tak søde

Ja,det er også vildt synd for ham,og slet ikke til at holde ud når han bare ligger og hulker og man kan ikke hjælpe ham

Men der er næste ikke noget at sige til det...inden for de sidste 2 uger har 2 ud af 4 af børnene i hans dagpleje haft lungebetændelse.Håber ikke han har fanget det

Anmeld

29. oktober 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Tak søde

Ja,det er også vildt synd for ham,og slet ikke til at holde ud når han bare ligger og hulker og man kan ikke hjælpe ham

Men der er næste ikke noget at sige til det...inden for de sidste 2 uger har 2 ud af 4 af børnene i hans dagpleje haft lungebetændelse.Håber ikke han har fanget det

Puha... ja har hørt der skulle være kold lungebetændelse i omløb

Herhjemme har vi også hostet i flere uger, men heldigvis ingen lungebetændelse.

Har du prøvet at give ham en skefuld honning, eller lidt te med honning inden sengetid? Det skulle løsne slimen.... min læge gav mig det råd da Liva var syg så tit da hun startede dagpleje.

Anmeld

30. oktober 2010

Pernilleh

TbCp skriver:

Puha... ja har hørt der skulle være kold lungebetændelse i omløb

Herhjemme har vi også hostet i flere uger, men heldigvis ingen lungebetændelse.

Har du prøvet at give ham en skefuld honning, eller lidt te med honning inden sengetid? Det skulle løsne slimen.... min læge gav mig det råd da Liva var syg så tit da hun startede dagpleje.

Nej,men jeg vil straks drøne ud efter noget honning i morgen,alle gode råd er velkomne,tak

Anmeld

30. oktober 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Nej,men jeg vil straks drøne ud efter noget honning i morgen,alle gode råd er velkomne,tak

Altså jeg ville ikke selv kunne klare en skefuld honning bare sådan uden andet men i te er det fint og det virker synes jeg...

Nogle giver det jo også i lun mælk, men synes bare jeg har hørt at mælk ikke gør noget godt for hoste... giver vist bare mere slim..

Håber han snart er på toppen igen!

Anmeld

30. oktober 2010

TbCp

Lige noget helt andet Pernille

Kender du bandet Oomph???

De laver musik i stil med Rammstein... det er skisme helt godt!

http://www.youtube.com/watch?v=16Reh7dDM5o

Anmeld

31. oktober 2010

Pernilleh

Aj,dem kender jeg ikke,men jeg er i gang med at hente noget med dem,de lyder da ganske rigtig meget interessante.Og fed video

Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.