Humør svingninger ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Har simpelthen haft nogle frygtelige hængedage de sidste par dage. Får ikke en skid lavet, orket intet og mit humør er overvejende tungt. Jeg føler mig ikke trist, bare tung. Sådan hvor man egentlig bare har lyst til at sove, og sove, og sove....og ikke sku forholde sig til noget som helst overhovedet...

Det har den lidt uheldige konsekvens, at jeg sylter min projektopgave, som skal være færdig på onsdag. Og at der ikke blir gjort ret meget andet heller.

Men ...det er dælme svært ved at mobilisere noget overskud, når man har kvalme dagen lang, underlivs ubehag og bare er træt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Line Højdal

Åhh kære Thilde...

Jeg kender det alt alt for godt!! Jeg har i 12 uger i træk haft kvalme hele dagen og generelt bare følt mig utilpas - og jeg lover dig for at jeg intet overskud havde overhovedet!! Nu er jeg i uge 16 og mit overskud er efterhånden vendt tilbage... Jeg er stadig mere træt end jeg plejer, bliver lettere forpustet og kan godt mærke energien slipper hurtigere op end normalt. Men jeg har det VÆSENTLIG bedre - håber det kan være en trøst (det vender)

2. trimester bliver MEGET bedre end 1. - det siger alle mine bekendte, der har været igennem en graviditet... og for mit vedkommende er det altså rigtigt!!

Så nu er der bare oppustedheden og så har jeg lidt svært ved at komme igennem aftenmåltidet - jeg bliver noget utilpas og temmelig oppustet... det er lige som om der slet ikke er plads til mad, men sulten er der i stor stil... Det er feje hold!!  

Men altså - jeg har fået det meget bedre... ingen tvivl om det!! Så op med humøret!!

Sender dig lige en krammer
Knus Line 15+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.