så kom min søn til verden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Lise 26

den 22 oktober kom min søn.

var begyndt at åbne mig dagen før og havde lidt veer, men blev sendt hjem igen, og fik faktisk en rigtig god nats søvn :-)

så kl 9.00 d 22 vågnede jeg med veer, og kl 11 var vi på fødegangen hvor jeg fik at vide at jeg var i aktiv fødsel.

kl 16.07 kom han ud, så det var en meget hurtig fødsel.

Han vejede 3550 og 50 cm, hvilket er rigtig godt, eftersom han først skulle til verden 3 uger senere. Det har så også været en hård start, da han begyndte at tabe sig. Man regende med at han ville begynde så smårt at tage på af sig selv. det gjorde han ikke og vi er stadig indlagt på sygehuset

men i morges fik vi en god nyhed. han havde taget 30 g på, så nu kan det tyde på, at det går den rigtige vej. det håber vi i hvert fald, for det er frustreret at se at sin søn ikke vil spise noget, og også det at være på sygehuset 24/7, men håver vi kommer hjem i løbet af weekenden..

lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Ploffer

Hjertelig tillykke med sønnen 

Anmeld

29. oktober 2010

MamaLook

TILLYKKE med din lille søn  HURRA!

Anmeld

29. oktober 2010

CiSo

Stort tillykke med ham!

Anmeld

29. oktober 2010

2721

Stort tillykke med ham, dejligt at det går frem af med hns vægt

Anmeld

29. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med sønnen

Anmeld

29. oktober 2010

Dansker I Holland

Lise 26 skriver:

den 22 oktober kom min søn.

var begyndt at åbne mig dagen før og havde lidt veer, men blev sendt hjem igen, og fik faktisk en rigtig god nats søvn :-)

så kl 9.00 d 22 vågnede jeg med veer, og kl 11 var vi på fødegangen hvor jeg fik at vide at jeg var i aktiv fødsel.

kl 16.07 kom han ud, så det var en meget hurtig fødsel.

Han vejede 3550 og 50 cm, hvilket er rigtig godt, eftersom han først skulle til verden 3 uger senere. Det har så også været en hård start, da han begyndte at tabe sig. Man regende med at han ville begynde så smårt at tage på af sig selv. det gjorde han ikke og vi er stadig indlagt på sygehuset

men i morges fik vi en god nyhed. han havde taget 30 g på, så nu kan det tyde på, at det går den rigtige vej. det håber vi i hvert fald, for det er frustreret at se at sin søn ikke vil spise noget, og også det at være på sygehuset 24/7, men håver vi kommer hjem i løbet af weekenden..

lise

Kæmpe tillykke til jer med jeres søn Glæder mig til fb og billeder hihi...Håber i kommer hjem i weekenden

Knus Sussie som snart gerne vil føde osse 37+4

Anmeld

29. oktober 2010

ekzunz

Stort tillykke

Anmeld

30. oktober 2010

Lady Marion <3

Lig tillykke med guld-klumpen ,,,,

Anmeld

30. oktober 2010

BechHannibal

Stort tillykke med jeres lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.