Lidt trist til mode

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Hej.

Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg føler mig lidt trist til mode de her dage. Måske er det fordi min mand er ude og rejse hen over weekenden og jeg savner ham!

Men jeg synes også, det er en lidt underlig tid med maven. Det er jo nu, jeg er glad for at være over de første 12 usikre uger. Jeg er ikke nervøs på samme måde mere. Og det er rart!!!

Men jeg synes maven er lidt mærkelig. Den ene dag ser jeg mega gravid ud og jakken kan næsten ikke knappes!!! Og næste dag er maven meget mindre og jakken er fin i størrelsen.

Oplever I det samme med størrelsen på maven?

Kh T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Jose og emils mor

Jeg har det på nøjagtig samme måde. Min kæreste er startet på nyt job og samtidig syntes han lige at han også ville starte på at læse en MBA. Så ham ser jeg nærmest ikke. Som regel går det fint, men nogen gange føler jeg mig rigtig ensom. Også selvom jeg har mine to børn ved mig, kan jeg føle mig helt alene. Jeg tror det er meget normalt og nogle gange tænker jeg at jeg nok også ville føle mig ensom, selvom han var ved min side konstant. Det er de skide hormoner der laver kuk i balancegangen.

Jeg har haft det som du beskriver med maven siden 8. uge. Nogle dage ligner jeg en der venter trillinger og andre dage, tænker jeg om jeg overhovedet er gravid mere. Men jeg går ud fra at det simpelthen har noget at gøre med hvor oppustet man lige er den dag afhængig af hvad man har spist, toiletbesøg osv.

Håber du kan bruge det til noget

Mvh Kristine

Anmeld

29. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Hvor er det dejligt at høre, jeg ikke er alene - og at jeg ikke bare er ved at blive helt skør! Tak

Jeg har godt tænkt lidt over hormonerne. Om det virkelig kan være dem. Jeg reagerer normalt aldrig optil mens. og plejer heller aldrig at reagere i graviditeterne. Men måske denne gang...

Jeg har jo også mine 3 dejlige unger omkring mig - og det burde da være nok til, at jeg på ingen måde kan være trist. Men alligevel er jeg det.

Jeg er normalt meget social og ser mange veninder. Jeg er heldig at have en stor vennekreds, som jeg sætter utrolig stor pris på. Men de  sidste måneder, har jeg bare ikke set særlig meget til dem, fordi jeg har været så træt og uoplagt. Og det bliver jeg også trist over. Savner at ses med dem!
Og flere af dem har selv travlt med bl.a. projekt i skole, flytning, rejse etc., så det er lidt svært med aftaler...
Suk - jeg er vist lidt sensitiv lige nu

Kh T 13+6

Anmeld

29. oktober 2010

Jose og emils mor

Ha ha, du er bestemt ikke alene. Jeg tror vi er ret meget i samme båd. Normalt ser jeg også venner og familie meget. Men pt. sidder jeg bare hele tiden og venter på at klokken bliver 19.30, hvor mine børn skal i seng - så kan jeg nemlig også hoppe i kanen .

Det med hormonerne overraskede mig dene gang. De sidste to graviditeter, har jeg slet ikke være påvirket af humørsvingninger, kvalme og træthed. Men det kan man ikke sige om denne graviditet. Jeg har været knaven, træt og uoplagt i 2½ mdr. Heldigvis er det begyndt at vende igen.

Samtidigt syntes jeg at når det endelig skal være på denne måde, er jeg glad for at det sker denne gang og ikke med mine to andre børn. Jeg er ti gange bedre til at sige fra nu, og passe på mig selv. Så jeg har meldt ret klart ud til alle omkring mig, hvordan tingene er lig nu.

Udover alt det her...sejt at du er på 4. barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.