Tina Cyberbabe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. februar 2008

3rollinger

Hej Tina

Hvor mange timer har dine dage? ;)

Knus
Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2008

Doktor Doolittle

Hay Trine

Hvad tænker du på(?) At jeg er så meget herinde ;) Selvom jeg burde skrive og skrive :P(?)

Knus Tina

Anmeld

15. februar 2008

3rollinger

Hej Tina

Ja, at du udover at vaere herinde og ligge lysaar foran alle andre i antal skrevne indlaeg, ogsaa skriver Phd, har to boern og en mand. Saa har du en veninde der kraever lidt speciel pleje (medmindre hun har faaet det bedre?) og du har nok ogsaa andre venner og veninder der skal plejes.

Saa har du ogsaa altid lige tid til at huske paa alle dem der slaas med stoerre eller mindre problemer i vores smaa hjem. :P

Knus
Trine

Anmeld

15. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej Trine

IHHHH hvor er du sød :$ Jamen det fungerer sådan for mig, at det giver mig overskud at interessere sig for mine medmennesker :)) Så er det meget smart at være læge ;) Plus jeg er super hurtig på et tastatur, har spillet klaver siden jeg var helt lille, måske til dels derfor. De små ting tager ikke så lang tid og betyder SÅ meget, derfor prioriterer jeg på dem også :D
Min veninde har det heldigvis meget bedre, er stort set selvkørende nu, men vi er stadig lige lidt mere omkring hende for at sikre os, hun bliver ved med at have det godt (L)

Knus fra Tina

Anmeld

15. februar 2008

Doktor Doolittle

Interessere MIG for mine medmennesker selvføligelig :P:P

Anmeld

15. februar 2008

3rollinger

Hej Tina

Jamen, det kender jeg godt. Jeg synes selv jeg er god til at tilbyde min hjaelp til andre, isaer praktisk hjaelp. Og det faar mig selv til at foele mig godt tilpas. Saa et eller andet sted tilbyder jeg det af fuldkommen egoistiske grunde, selvom det jo saa heldigvis samtidig tit kan hjaelpe en anden person.

Lige nu har jeg et par lejere i vores lejlighed i Madrid. Og jeg er ved at blive bange at jeg er alt for flink, saa de er ved at tro at der ligger noget andet bag. Altsaa de tror at jeg har bagtanker. Men saadan er det slet ikke. Jeg kan bare godt lide at hjaelpe folk :D

Men jeg er til gengaeld ikke saa god til at huske paa andre mennesker paa den maade som du goer det. Naar du spoerger taenker jeg tit "Det er rigtig, hun havde ogsaa det problem, gad vide hvordan det gaar med det?" Men jeg er ikke den der husker det ellers. Ogsaa detfor jeg er imponeret af din evne.

Knus
Trine

Anmeld

15. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej Trine

Det er da også virkelig sødt af dig at hjælpe de lejere, sjovt de tror du har bagtanker :P Det er jeg også tit udsat for, altså at mine gode og uskyldige intentioner om at hjælpe bliver misfortolket ;)

At du er imponeret over min evne til at huske på andre mennesker vil jeg gemme i mit hjerte (L) Det er dén slags, der varmer mig næste gang jeg fryser på en kold vinterdag :))

Knus til dig din skønne tøs fra Tina

Anmeld

17. februar 2008

rlyn

Tænker ofte det samme som dig Trine - HVOR FÅR TINA DEN TID FRA!!! ;)
Men absolut dejligt at du har den Tina. det er altid skønt med indlæg fra dig :D

Knus
Rikke

Anmeld

18. februar 2008

Doktor Doolittle

Tak Rikke :))(L)
Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.