Balsam til piger med meget tykt og filtret hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.325 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Susan1978

Hej Tøser,

er der nogen af jer der har nogle fantastiske råd her.

vi har nogle forfærdigelige kampe om morgenen med Eas hår og den der natusan balsam spray kan ikke rigtig gøre det mere..

jeg fik at vide at John masters organics skulle have en fantastisk balsam spray - kender i noget til det?

STUHR balsam sprayen er heller  ikke nok og den lugter også.

Det skal helst være en balsam spray til tørt hår..

og et billede af frøknen m det lange hår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Angelspot

Susan1978 skriver:

Hej Tøser,

vi har nogle forfærdigelige kampe om morgenen med Eas hår og den der natusan balsam spray kan ikke rigtig gøre det mere..

jeg fik at vide at John masters organics skulle have en fantastisk balsam spray - kender i noget til det?

Hmm vi bruger natursan balsam spray hjemme hos os og det virker fint. Der skal nogen gange lidt meget spray til, hvis hun har sovet uroligt, men jeg er nu glad for den. Kan det ikke hjælpe jer med en anden børste evt.?

Anmeld

4. november 2010

Mi

Hos os har laura kort hår, men det er en total fuglerede når hun står op. Altså så filtret at det ser helt tuperet ud. Vi bliver nødt til at komme balsam i og så lade det sidde/ikke skylle det ud. Kun hvis vi gør det kan vi styre hendes hår bare lidt. Ellers ville det være så filtret hele dagen, uanset hvor meget vi reder det.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

4. november 2010

Sofie

Susan1978 skriver:

Hej Tøser,

Hej Susan

Som du ved har Freya jo det store krøllede hår.. Det er ikke helt så langt som Eas..  (krøllerne bliver jo ved at trække håret opad) men det er tykt og krøllede.

Vi bruger også natusans balsamspray.. der skal bare nok i og så er der balsam i håret hver gang det bliver vasket.

Jeg fletter Freyas hår, når hun sover, for at gøre det nemmere at rede ud, ellers er det nærmest umuligt.

Og de dage, hvor hun samtidig er morgensur er det virkelig et helvede at få ordnet håret.

Kh Sofie

PS: Skønt billede af Ea

Anmeld

4. november 2010

Sofie

Sofie skriver:

Hej Susan

Som du ved har Freya jo det store krøllede hår.. Det er ikke helt så langt som Eas..  (krøllerne bliver jo ved at trække håret opad) men det er tykt og krøllede.

Vi bruger også natusans balsamspray.. der skal bare nok i og så er der balsam i håret hver gang det bliver vasket.

Jeg fletter Freyas hår, når hun sover, for at gøre det nemmere at rede ud, ellers er det nærmest umuligt.

Og de dage, hvor hun samtidig er morgensur er det virkelig et helvede at få ordnet håret.

Kh Sofie

PS: Skønt billede af Ea

PS: Det er bare sådan en løs fletning så det ikke strammer og irriterer når hun sover

Anmeld

4. november 2010

DK

Hej

Kirstines hår er også langt og tykt, dog ikke krøllet!

Men jeg vil bare lige hoppe med på vognen med at flette håret hver aften inden sengetid! Så undgår man altså RIGTIG mange af de der "ullere" der bare er så trælse at få ud af håret en tidlig morgen! Jeg laver to fletninger på Kirstine, så generer de hende ikke uanset hvordan hun sover!

Anmeld

4. november 2010

Sofie

DK skriver:

Hej

Kirstines hår er også langt og tykt, dog ikke krøllet!

Men jeg vil bare lige hoppe med på vognen med at flette håret hver aften inden sengetid! Så undgår man altså RIGTIG mange af de der "ullere" der bare er så trælse at få ud af håret en tidlig morgen! Jeg laver to fletninger på Kirstine, så generer de hende ikke uanset hvordan hun sover!

Hej..

Har ikke lige tænkt på tippet med 2 fletninger.. Tak for det

Kh Sofie

Anmeld

25. november 2010

Tina2

Her fletter vi også for det meste.... Og så har vi sådan en bestemt shampoo (fra frisøren) som er lusehæmmende og den gør at håret blir rigtig lækkert og ikke filtrer så let:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.