Hvornår skal i andre til jm igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Lulle25

Altså jeg er jo 4. gangs fødende, men det er første gang jeg har bækkenløsning, så har da nogle spørgsmål til jm. Men jeg skal først til jm den 18 januar (termin 28 marts 2011) men ville da gerne have været afsted inden for at få de svar jeg søger.

Så jeg når måske og komme ind til jm 3 gange for den næste tid er først i 38+0 og har født de sidste 2 gange i 37+6 og 37+4 og første gang 38+2 så håber ikke jeg skal gå længere denne gang? Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Maja88

jeg var til første JM besøg i uge 16 og skal igen i uge 29...

ved endnu ikke en dato, da jeg har sagt ja til en gruppe så de ville sende et brev..

Anmeld

30. oktober 2010

AnneBJ

Jeg var første gang da jeg var 16+1. Næste gang er jeg 21+1 og derefter ved jeg ikke. Grunden til det korte mellemrum er, at jeg var så syg så syg sidst, med kvalme, og var ved at gå lidt ned på det. SÅ hun ville gerne lige lave et opfølgningsmøde på mig

Anmeld

30. oktober 2010

Malonde1985

Er 2. gangs fødende og har været til jm 1. gang i uge 17, 2. gang i uge 22, og skal igen her i uge 28 3. gang. Har fået nogle ekstra undersøgelser pga. min kvalme..

Anmeld

30. oktober 2010

Diana...

Jeg skal anden gang på mandag 

Anmeld

30. oktober 2010

MetteT

Er 2. gangs fødende og var til JM første gang den 28. sep og ska igen på tirsdag, den 2. nov og ska 3. gang den 14. dec... Så har jeg ikke fået flere tider endnu.. Hun ku ikke huske dem da jeg var der sidst..

Men hvis du har nogle spørgsmål til hende, kan du så ikke bare ringe til hende? Min Jm kan jeg da ringe til hvis der er noget..

Knus Mette

Anmeld

31. oktober 2010

Riksen

Jeg er førstegangsfødende og var til mit andet jordemoderbesøg i fredags, hvor jeg var 28+4 (første gang var jeg i 18. uge), og tredje besøg bliver midt i december, hvor jeg er i 35. uge.

Kan du ikke ringe til din jordemoder og få ændret din aftale?

Anmeld

31. oktober 2010

IAH

Jeg er også førstegangsfødende. Mit næste jordemoderbesøg er på tirsdag (29+6). Jeg glæder mig sådan ok, Thomas glæder sig helt vildt.

Det er mit fjerde besøg og endelig har jeg nogle ting at spørge hende om. De foregående gange har det mere været snik snak om kost etc., synes jeg..

Nu er fødslen mere reel, babyen fylder godt i maven og nu vil jeg vide, hvad der skal ske dagene efter fødslen... Det ved jeg jo faktisk ikke noget om endnu.

Knus og god halloween

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.