hvad skal man med en søskendevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Laura mener i hvert fald ikke man behøver bruge penge på det!

Jeg stod og vaskede op efter morgenmaden mens trolden drønede rundt og legede på gulvet... Vi havde kørt barnevognen indenfor i nat (den plejer at stå i skuret) og den var jo smadder sjov at lege med... På et tidspunkt hører jeg de sædvanlige anstrengelses lyde og kort efter et glædes HVIIIIIIN og grin og klap klap klap...

Here's why.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Trine89

haha.. Jah ved du hvad.. det er sku da en skide smart løsning

Anmeld

29. oktober 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

Jeg stod og vaskede op efter morgenmaden mens trolden drønede rundt og legede på gulvet... Vi havde kørt barnevognen indenfor i nat (den plejer at stå i skuret) og den var jo smadder sjov at lege med... På et tidspunkt hører jeg de sædvanlige anstrengelses lyde og kort efter et glædes HVIIIIIIN og grin og klap klap klap...

Here's why.

HVor er hun sød For det ikke sla være løgn, så har min store dreng faktsik siddet underbarnevognen da Line var lille. Han var 2 år og 8 mdr da hun blev født og gik rigtig godt. Så søskende vogn/sæde eller ståbræt var ikke noget vi købte. Men en gang imellem blev knægten jo træt, hvis vi skulle gå langt og så fandt han selv på at kravle ind og sætte sig i varekurven.

Anmeld

29. oktober 2010

Guldet

Caroline86 skriver:

Here's why.

ihh hvor er hun sød.. ! skøn og klog pige, du har dig der

Anmeld

29. oktober 2010

Moderator

JulieE skriver:

HVor er hun sød For det ikke sla være løgn, så har min store dreng faktsik siddet underbarnevognen da Line var lille. Han var 2 år og 8 mdr da hun blev født og gik rigtig godt. Så søskende vogn/sæde eller ståbræt var ikke noget vi købte. Men en gang imellem blev knægten jo træt, hvis vi skulle gå langt og så fandt han selv på at kravle ind og sætte sig i varekurven.

hæhæ... jamen jeg tror da heller ikke det er sidste gang Laura gør det for hun havde en FEST derinde! haha!

De er sgu smarte, vores unger

Anmeld

29. oktober 2010

Moderator

LAURAS MOR skriver:

ihh hvor er hun sød.. ! skøn og klog pige, du har dig der

tak... Men sådan er Laura'er jo

Anmeld

29. oktober 2010

Guldet

Caroline86 skriver:

tak... Men sådan er Laura'er jo

Hihi.. du har helt ret .. LAURA = det smukkeste navn i verden

Anmeld

29. oktober 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

hæhæ... jamen jeg tror da heller ikke det er sidste gang Laura gør det for hun havde en FEST derinde! haha!

De er sgu smarte, vores unger

Jamen det er da også en hyggelig lille hule der er dernede. Jacob synes også det var så sjovt når hun fik love til at sidde der. -Men er du gal sådan en vogn blev tung at skubbe med 12-13 kg ekstra under

Ja, de er slet ikke så dumme

Anmeld

29. oktober 2010

Moderator

JulieE skriver:

Jamen det er da også en hyggelig lille hule der er dernede. Jacob synes også det var så sjovt når hun fik love til at sidde der. -Men er du gal sådan en vogn blev tung at skubbe med 12-13 kg ekstra under

Ja, de er slet ikke så dumme

ja, det tror jeg på.. kender vægtøgningen fra når vi går ned og køber ind og det er også til tiden en DEL ekstra vægt.. dog ikke 12-13 kg

Anmeld

29. oktober 2010

LouiseNielsen

Hehe....

Nicklas gør det samme og han er 3½! Når vi er ude og gå og det så begynder at regne, så hopper han ind under vognen også er han i tørvejr.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.