ahr men ad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Heidi B

Mikkel kommer jo stadig ind om natten, vi kæmper en kamp for at få ham tilbage i sin egen seng, men det kræver at vi opdager han er der, og så bærer ham tilbage. I nat nåede vi det ikke før han så kom til at tisse i vores seng....

Han lå op ad mig og jeg vågnede først ved lyden og så så at jeg blev våd... Klamt...

Så vi måtte op i nat, vaske barn nyt nattøj, i seng med ham. Vaske mor, ny natbluse, skifte sengetøj og pille rullemadrassen af... Kors...

Heldigvis var der ikke nogen der blæev sure og Mikkel blev ikke ked...

Men KLAMT!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Munder

Heidi B skriver:

Mikkel kommer jo stadig ind om natten, vi kæmper en kamp for at få ham tilbage i sin egen seng, men det kræver at vi opdager han er der, og så bærer ham tilbage. I nat nåede vi det ikke før han så kom til at tisse i vores seng....

Han lå op ad mig og jeg vågnede først ved lyden og så så at jeg blev våd... Klamt...

Så vi måtte op i nat, vaske barn nyt nattøj, i seng med ham. Vaske mor, ny natbluse, skifte sengetøj og pille rullemadrassen af... Kors...

Heldigvis var der ikke nogen der blæev sure og Mikkel blev ikke ked...

Men KLAMT!!!

Ej undskyld søde Heidi, kom altså til at sidde og grine lidt, kan lige se mor Heidi ligge og blive tissevåd.

Kan sagtens forstå det er irriterende, men jeg trøster mig selv med, at det kun er en fase, for herhjemme har vi også en ekstra i sengen i løbet ad natten.

Anmeld

29. oktober 2010

Stumpen

ja undskyld,men det var en lidt sjov historie.. sådan at tisse på mor

Men her har vi ikke det problem, stumpen må fortsat godt være hos os, men hun er ikke kommet af med bleen endnu.. Hun tisser hver nat -meget... så har ikk eturdet at tage den af hende...

Men i morges kl 6 kom hun ind -jeg skal på toilet, jeg skal lave puha.. Så det vågner hun da ved -så håb er der

Anmeld

29. oktober 2010

Heidi B

. Ja ja det er sikkert smadder sjovt når man ikke lige var deltager... Men tror mig, det kommer med i bogen og i konfirmationssangen

Anmeld

29. oktober 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

. Ja ja det er sikkert smadder sjovt når man ikke lige var deltager... Men tror mig, det kommer med i bogen og i konfirmationssangen

Anmeld

29. oktober 2010

Heidi B

29. oktober 2010

3rollinger

Okay, ikke fedt at vaagne op til. Saa er det alligevel nemmere naar de goer det i deres egen seng, og man lige kan hive sengetoej af og saa ellers gaa i seng med poden igen.

Godt at det er fredag idag!!

God weekend.

Knus

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.