Hjemvendt fra Shanghai og havnet i Blistrup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

chris37

Hej Allesammen

Jeg er ny her på siden og ville lige introducere mig selv. Jeg har boet i Shanghai i 2 år med min mand. Jeg fødte vores datter Amalie - der nu er 16 mdr. - i juni 2009 i Shanghai og vi er først kommet hjem til DK i april i år. Jeg har derfor været udenfor det danske system med mødregruppe etc og savner derfor et netværk med danske mødre.

Kunne godt bruge noget viden om legestuer, baby aktiviteter som rytmik, dans, musik, svømning m.m. i som jeg gerne vil starte på sammen med Amalie. I Shanghai var der masser af tilbud til Amalie's alder, men synes ikke det samme er tilfældet herhjemmet. Problemet er bare at vi nu bor i en lille by. Nærmeste store by er Hillerød. Er der nogen der har gode erfaringer med steder der?

Glæder mig til at høre fra jer.

Chris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Lady Marion <3

chris37 skriver:

Hej Allesammen

Jeg er ny her på siden og ville lige introducere mig selv. Jeg har boet i Shanghai i 2 år med min mand. Jeg fødte vores datter Amalie - der nu er 16 mdr. - i juni 2009 i Shanghai og vi er først kommet hjem til DK i april i år. Jeg har derfor været udenfor det danske system med mødregruppe etc og savner derfor et netværk med danske mødre.

Kunne godt bruge noget viden om legestuer, baby aktiviteter som rytmik, dans, musik, svømning m.m. i som jeg gerne vil starte på sammen med Amalie. I Shanghai var der masser af tilbud til Amalie's alder, men synes ikke det samme er tilfældet herhjemmet. Problemet er bare at vi nu bor i en lille by. Nærmeste store by er Hillerød. Er der nogen der har gode erfaringer med steder der?

Glæder mig til at høre fra jer.

Chris

Hejsa  ,,velkommen hjem ,,,

Jeg bor i Hillerød og ved der er nogle legestuer rundt omkring , bla i Hillerød fri kirke   Går du hjemme med din lille pige ??? 

Kh Tanja med Alexander fra april 09

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.