Dejligt at høre fra jer :)
Og ja lyder virkelig skønt med så lang sommerferie, bare det var mig :)) Vi måtte "nøjes" med 3 uger i træk og så lidt klatdage rundt om weekender hist og pist ;)
Munden står heller ikke stille på William (L) Ligesom Victor er han VILD med busser, biler, traktorer, toge og i det hele taget alt hvad der kan køre. Her er der endelig en fordel ved at bo på en trafikeret vej - vi står nemlig tit og kigger ud af vinduet sammen, for at se på alle de køretøjer, der kører dernede, og det er mange :P
Theodor har haft sin sidste dag i børnehaven i fredags og har også haft et par dage på sit nye fritidshjem i sidste uge, det er bare gået super. Han har fået ny skoletaske, og så starter livets alvor på torsdag, og han glæder sig helt vildt :D
M og jeg har det op og ned men mest op. Vi er lige startet parterapi, mere om det en anden gang når jeg bedre kan formulere hvad vi får ud af det. Men positivt.
Jeg er lige nu syg med feber og halsbetændelse, har simpelthen haft for mange døgnvagter på det sidste. Glæder mig til at starte på hudafdelingen på Bispebjerg 1/9, dér er vagten kun til kl. 18 i hverdagene, herefter kan man blive ringet ind, men det sker kun sjældent. I weekenden (man har een weekenddag hver 7. uge) er man der kun fra 9 til 15, den rene luksus i forhold til en døgnvagt, hvor man er heldig hvis man får 4 timers søvn :P
Stort knus (H) og velkommen til fra Tina
Anmeld