Så prøver vi igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2008

nilles

[blå]Hej alle i skønne kvinder.. Ja så titter vi lige frem igen :$ Først lige stort tillykke til alle jer der allerede har rundet de 2 år - TO ÅR det er da helt vildt som tiden går. Victor og jeg er igang med en lille maraton-sommerferie. Når vi når d. 25. august har vi holdt ferie i 2 måneder og det er bare SÅ dejligt. Vi lagde ud med at tage en uge i et dejligt sommerhus i Søndervig og derefter en lige så skøn uge i Portugal. Victor var helt tosset med at flyve i flyvemaskine og snakker stadig om det hele tiden.. Ja nu vi snakker om at snakke...hold da op hvor er der kommet ord på nu. Han er en rigtig lille pappegøje - super hyggeligt 8D men det kender i nok alt til??!! Siden vi kom hjem fra Portugal er han desuden blevet lidt fin på den. Han kan simpelthen ikke klare at have ''pøller'' i bleen. Det har resulteret i at vi ikke har haft en eneste lorte-ble i 4 uger :o) Victor har fødselsdag d. 24. så håber i har nogle super gave - ideer??? -fik jo inspiration til wheely-bug'en sidste år og den har været (og er stadig) et kæmpe hit!!! Glæder mig til at følge lidt med igen (H)[/blå]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2008

Munder

Hej Nille

Dejligt at høre fra dig igen. Jeg sidder her og bliver helt misundelig på din laaaange ferie. Så slår mine 3 uger ikke meget til.

Andrea er også en lille papegøje nu, alt hvad vi siger prøver hun at gentage med blandet succes:P

Uhhh den med fødselsdagsgaver er svær. Jeg har selv problemer, men Andrea får dukker mv., det er jo nok ikke lige Victors smag:$.

Hvor flot med pruttefri ble!

(H)Dorte

Anmeld

8. august 2008

3rollinger

Hej Nille :D

Super at hoere fra dig.

Jeg ville ogsaa gerne vaere i din sko mht en marathon sommerferie. Jeg husker de gode gamle dage hvor man studerede og havde ferie i evigheder.

Selv har jeg nu 22 feriedage om aaret og min datter har naesten 3 mdr sommerferie. Det passer jo ingensteder sammen. Men maaske du vil laane hende lidt i resten af din egen sommerferie ;)

Her staar munden heller ikke stille fra morgen til aften. Han gentager alt hvad man siger og jeg er virkelig imponeret af Daniel, for hans soester sagde stadig ikke et kuk da hun var 2 aar. Det meste der kommer ud er selvfoelgelig paa spansk, men han kan nu ogsaa sige smaating paa dansk.

Jeg haaber du holder lidt til herinde igen og ikke bliver vaek i saa lang tid igen.

Jeg holder mig ogsaa lidt til hvis du faar nogen gaveideer. Er selv lidt paa bar bund.

Knus
Trine

Anmeld

8. august 2008

rlyn

Hej Nille.

Skønt at høre fra jer igen. Det lyder til I har haft en fantastisk ferie.
Det er da helt super, at I ikke har haft bummelum-bleer i så lang tid - det er dælme flot :)

Mht gaver, så har vi købt en traktor til Tristan. Den bliver 100% et hit hér 8D

Knus
Rikke...som også har en lille papegøje (L)

Anmeld

10. august 2008

nilles

Tak for jeres svar :) Dejligt med lidt update!!

Også tak for hjælpen mht. gaver. Vi har købt en super sej Brio-pakke med selvkørende tog. Han laver ikke andet for tiden end at samle baner og futte rundt med toget :) Vi troede selvfølgelig at vi kunne slippe afsted med at købe den mens Victor var med, men knægten var sgi temmelig kvik og opdagede det med det samme!

Det var nu det hele værd, han blev helt elektrisk og rystede nærmest over hele kroppen indtil han kunne få fingre i banen....og så kan han jo have glæde af det ind til sin fødselsdag også.
Vi har også købt sådan en grave maskine til sandkassen...sådan en man kan sidde på i ved, så har han da lidt at pakke op på dagen!!

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

Dejligt at høre fra jer :)
Og ja lyder virkelig skønt med så lang sommerferie, bare det var mig :)) Vi måtte "nøjes" med 3 uger i træk og så lidt klatdage rundt om weekender hist og pist ;)

Munden står heller ikke stille på William (L) Ligesom Victor er han VILD med busser, biler, traktorer, toge og i det hele taget alt hvad der kan køre. Her er der endelig en fordel ved at bo på en trafikeret vej - vi står nemlig tit og kigger ud af vinduet sammen, for at se på alle de køretøjer, der kører dernede, og det er mange :P

Theodor har haft sin sidste dag i børnehaven i fredags og har også haft et par dage på sit nye fritidshjem i sidste uge, det er bare gået super. Han har fået ny skoletaske, og så starter livets alvor på torsdag, og han glæder sig helt vildt :D

M og jeg har det op og ned men mest op. Vi er lige startet parterapi, mere om det en anden gang når jeg bedre kan formulere hvad vi får ud af det. Men positivt.

Jeg er lige nu syg med feber og halsbetændelse, har simpelthen haft for mange døgnvagter på det sidste. Glæder mig til at starte på hudafdelingen på Bispebjerg 1/9, dér er vagten kun til kl. 18 i hverdagene, herefter kan man blive ringet ind, men det sker kun sjældent. I weekenden (man har een weekenddag hver 7. uge) er man der kun fra 9 til 15, den rene luksus i forhold til en døgnvagt, hvor man er heldig hvis man får 4 timers søvn :P

Stort knus (H) og velkommen til fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.